۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۶
تعداد بازدید: ۷۵۲۲۷
هفته بیستم رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا با انجام ۶ دیدار پیگیری شد.
کد خبر: ۶۳۴۰

غلبه میلان بر رم و توقف بانوی پیر مقابل ناپولی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته بیستم رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا با انجام ۶ دیدار پیگیری شد و در حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال آث میلان موفق شد در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه ۳ بر یک بر آاس رم غلبه کند.

شاگردان استفانو پیولی در این دیدار توسط اولیویه ژیرو در دقیقه ۸ از روی نقطه پنالتی، مسیاس در دقیقه ۱۷ و لیائو در دقیقه ۸۲ به گل رسیدند و تک گل شاگردان ژوزه مورینیو توسط تامی آبراهام در دقیقه ۴۰ وارد دروازه روسونری شد.

آث میلان با این پیروزی ارزشمند ۴۵ امتیازی شد و با یک امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به اینتر صدرنشین در رده دوم جدول رده بندی سری A ایتالیا قرار گرفت و آاس رم در امتیاز ۳۲ و رده هفتم باقی ماند.

در دیدار حساس دیگر تیم فوتبال یوونتوس میزبان ناپولی رده سومی بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

دریس مرتنز در دقیقه ۲۳ برای ناپولی گلزنی کرد و کیه‌زا در دقیقه ۵۴ برای میزبان گلزنی کرد.

ببر‌های جنوب با این تساوی ۴۰ امتیازی شدند و جایگاه سومی خود را تثبیت کردند و بانوی پیر با تک امتیاز حاصل از این مسابقه ۳۵ امتیازی شد و جایگاه پنجمی خود را تثبیت کرد.

در دیگر دیدار‌ها نتایج زیر به دست آمد:

سمپدوریا ۱ - کالیاری ۲
لا اسپزیا ۱ - هلاس ورونا ۲
لاتزیو ۳ - امپولی ۳
ساسولو ۱ - جنوا ۱

همچنین دیدار تیم‌های فوتبال سالرنیتانا با ونیز، فیورنتینا با اودینزه، بولونیا با اینتر و آتالانتا با تورینو به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا به تعویق افتادند.

در جدول رده بندی رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا تیم فوتبال اینتر با ۴۶ امتیاز مقتدرانه صدرنشین است و شانس نخست کسب دفاع از عنوان قهرمانی است، میلان به ۴۵ امتیاز دوم است و ناپولی با ۴۰ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار