۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱
تعداد بازدید: ۱۱۶۵۸۷
هفته بیست و یکم رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا با انجام ۶ دیدار پیگیری شد.
کد خبر: ۶۵۳۹

طوفان ۷ دقیقه‌ای بانوی پیر در المپیکو / پیروزی میلان و ناپولی و گلباران اودینزه توسط فرشتگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته بیست و یکم رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا با انجام ۶ دیدار پیگیری شد و تیم فوتبال یوونتوس موفق شد در ورزشگاه المپیکو در خانه آاس رم در حالی که تا دقیقه ۷۰ با نتیجه ۳ بر یک از میزبان خود عقب بود، موفق شد با برپا کردن طوفان هفت دقیقه‌ای کامبکی فوق‌العاده به شاگردان ژوزه مورینیو بزند و با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی دست یابد.

در این دیدار تامی آبراهام در دقیقه ۱۱، هنریک میخیتاریان در دقیقه ۴۸ و لورنزو پلگرینی در دقیقه ۵۳ برای جالوروسی گلزنی کردند و گل‌های بانوی پیر توسط پائولو دیبالا در دقیقه ۱۸ روی پاس کیه‌زا، مانوئل لوکاتلی در دقیقه ۷۰ روی پاس آلوارو موراتا، دژان کولوسفسکی در دقیقه ۷۴ و ماتیا دی چیلیو در دقیقه ۷۷ به ثمر رسیدند.

همچنین لورنزو پلگرینی در دقیقه ۸۳ یک ضربه پنالتی را برای میزبان از دست داد تا شاگردان مورینیو شانس فرار از شکست را در این مسابقه از دست بدهند. در این دیدار ماتیاس دی لیخت با دریافت کارت قرمز از داور مسابقه در دقیقه ۸۳ اخراج شد تا بیانکونری دقایق پایانی را با یک بازیکن کمتر ادامه دهد.

یوونتوس با این پیروزی درخشان ۳۸ امتیازی شد و جایگاه پنجمی خود را تثبیت کرد و آاس رم در امتیاز ۳۲ و رده هفتم باقی ماند.

در دیگر دیدار مهم تیم فوتبال آث میلان موفق شد در خانه ونتزیا با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد. در این مسابقه زلاتان ایبراهیمووچ در دقیقه ۳ روی پاس لیائو، تئو هرناندز در دقیقه ۴۹ و همچنین در دقیقه ۵۹ از روی نقطه پنالتی برای روسونری گلزنی کردند.

شاگردان استفانو پیولی با این پیروزی ۴۸ امتیازی شدند و موقتاً با دو بازی بیشتر نسبت به اینتر به صدر جدول رده بندی رسیدند و ونتزیا در امتیاز ۱۷ و رده هفدهم باقی ماند.

در مسابقه حساس دیگر تیم فوتبال ناپولی موفق شد در خانه با نتیجه یک بر صفر از سد سمپدوریا گذشت.

تنها گل این مسابقه را پاتانیا در دقیقه ۴۳ به ثمر رساند. ببر‌های جنوب با این پیروزی ۴۳ امتیازی شدند و جایگاه سومی خود را تثبیت کردند و سمپدوریا در امتیاز ۲۰ و رده پانزدهم باقی ماند.

همچنین تیم فوتبال آتالانتا موفق شد میزبان خود اودینزه را گلباران کند و با نتیجه ۶ بر ۲ میزبان خود را شکست دهد.

آتالانتا در این مسابقه توسط ماریو پاسالیچ در دقیقه ۱۷، لوریس موریل در دقایق ۲۲ روی پاس مالینوسکی و ۷۶ روی پاس آلکسی میرانچوک، مالینوسکی در دقیقه ۴۳، مهله در دقیقه ۸۹ روی پاس آلکسی میرانچوک و پسینا در دقیقه ۹۲ روی پاس مهله گلزنی کرد و دو گل اودینزه توسط مولینا در دقیقه ۵۹ روی پاس والاسه و بتو در دقیقه ۸۸ روی پاس ایساک ساکسس به ثمر رسید.

فرشتگان با این پیروزی پرگل ۴۱ امتیازی شدند و جایگاه چهارمی خود را تثبیت کردند و اودینزه در امتیاز ۲۰ و رده چهاردهم باقی ماند.

در سایر دیدار‌ها نتایج زیر به دست آمد:

امپولی ۱ - ساسولو ۵
جنوا ۰ - لا اسپزیا ۱

همچنین دیدار تیم‌های فوتبال تورینو با فیورنتینا و کالیاری با بولونیا به دلیول شیوع دوباره ویروس کرونا به تعویق افتاد.

همچنین از دقایقی پیش دو دیدار دیگر از هفته بیست و یکم سری A ایتالیا در حال پیگیری است که از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران هلاس ورونا میزبان سالرنیتانا است که این مسابقه تا دقیقه ۳۷ با نتیجه یک بر صفر به سود سالرنیتانای قعرنشین در جریان است و همچنین اینتر در ورزشگاه خانگی خود جوزپه مه‌آتزا میزبانلاتزیو است که این مسابقه هم تا دقیقه ۳۷ با نتیجه تساوی یک بر یک در جریان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار