۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۶
تعداد بازدید: ۹۹۷۵۸
هفته بیست و یکم رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا با انجام دو دیدار دیگر پیگیری شد.
کد خبر: ۶۵۴۳

غلبه افعی‌ها بر عقاب‌ها در جوزپه مه‌آتزا و بازگشت به صدر / شکست خانگی ورونا مقابل قعرنشین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته بیست و یکم رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا با انجام دو دیدار دیگر پیگیری شد و تیم فوتبال اینتر موفق شد در ورزشگاه خانگی خود جوزپه مه‌آتزا در شهر میلان با پیروزی ۲ بر یک مقابل لاتزیو، صدرنشینی خود را در جدول رده بندی حفظ کند.

برای افعی‌ها در این مسابقه باستونی در دقیقه ۳۰ و میلان اشکرینیار در دقیقه ۶۷ روی پاس باستونی گلزنی کردند و تنها گل عقاب‌ها را چیرو ایموبیله در دقیقه ۳۵ روی پاس السید هوسای وارد دروازه نراتزوری کرد.

اینتر با این پیروزی ۴۹ امتیازی شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد و بالاتر از میلان ۴۸ امتیازی قرار گرفت. لاتزیو هم در امتیاز ۳۲ و رده هشتم باقی ماند.

در دیدار دیگر تیم فوتبال در خانه با نتیجه ۲ بر یک مغلوب سالرنیتانا شد تا تیم قعر جدولی سالرنیتانا با دو بازی عقب افتاده، به امتیاز ۱۱ برسد و امیدوار به صعود به رده‌های بالاتر در جدول باشد. هلاس ورونا هم با این شکست خانگی در امتیاز ۲۷ و رده یازدهم باقی ماند.

در این دیدار دارکو لازوویچ در دقیقه ۶۳ روی پاس میگوئل ولوسو تنها گل میزبان را به ثمر رساند و گل‌های سالرنیتانا توسط یوریچ در دقیقه ۲۹ از روی نقطه پنالتی و کاستانوس در دقیقه ۷۰ به ثمر رسیدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار