۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
تعداد بازدید: ۵۰۹۳۵۹
اگرچه به نظر می‌رسد اتریوم سال ۲۰۲۱ را با قیمتی کمتر از اوج تاریخی خود به پایان خواهد رساند، اما آلت کوین برتر جهان در کل سال خوبی را سپری کرده است. داده‌ها نشان می‌دهند که احساسات سرمایه‌گذاران پیرامون اتریوم همچنان مثبت است و انتظار می‌رود که این ارز دیجیتال در سال آینده نیز عملکرد خوبی داشته باشد.
کد خبر: ۵۲۸۵

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط در همین راستا، آرماندو آگیلار (Armando Aguilar)، تحلیلگر بازار ارز‌های دیجیتال از شرکت فانداسترت (Fundstrat)، پیش‌بینی می‌کند که قیمت اتریوم در سال آینده دو برابر شود.
آگیلار در گزارش اخیر خود خاطرنشان می‌کند که انتظار دارد در سال جدید، سرمایه‌گذاران سازمانی بیشتری به بیت کوین روی بیاورند. به گفته آگیلار، این موضوع برای اتریوم نیز پیامد‌های مهمی را به همراه خواهد داشت.
آگیلار قیمت دومین ارز دیجیتال برتر جهان را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲، حدود ۹ هزار دلار پیش‌بینی می‌کند. او معتقد است که نیروی محرکه چنین رالی چشمگیری، رشد امور مالی غیرمتمرکز (دیفای)، متاورس و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خواهد بود.
به گفته آگیلار، رشد انفجاری دیفای که در سال ۲۰۲۱ شاهد آن بودیم، در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت؛ چراکه سرمایه‌گذاران سازمانی رفته رفته سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص می‌دهند.
آگیلار معتقد است که همزمان با رشد این بخش‌ها، تقاضا برای اتریوم نیز بیشتر شده و همین موضوع، قیمت این ارز دیجیتال را در نیمه اول سال ۲۰۲۲ به ۹ هزار دلار خواهد رساند.
برای این‌که اتریوم به هدف پیش‌بینی شده توسط آگیلار دست پیدا کند، بیت کوین نیز باید در سال ۲۰۲۲ شاهد رشد انفجاری باشد. به همین دلیل است که این تحلیلگر انتظار دارد قیمت بیت کوین هم در این بازه زمانی شش رقمی شود. او این موضوع را به پذیرش بیشتر بیت کوین توسط سرمایه‌گذاران سازمانی نسبت می‌دهد که برای محافظت از ارزش سرمایه خود در برابر تورم، به این ارز دیجیتال روی می‌آورند. این موضوع باعث می‌شود که قیمت بیت کوین نیز در نهایت به هدف ۱۰۰ هزار دلاری دست پیدا کند.
در زمان انتشار این خبر، اتریوم در محدوده قیمتی ۴،۱۱۰ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۵ درصد رشد داشته است. /رمز ارز نیوز

رشد دو برابری در انتظار اتریوم

برچسب ها: اتریوم رمزارز رمز ارز بیت کوین
ارسال نظر
آخرین اخبار