۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
تعداد بازدید: ۴۹۵۶۵
برخی از بازیکنان تیم استقلال که تست کرونای آنها منفی شده دوباره در ایفمارک تست کووید-19 دادند.
کد خبر: ۷۳۶۵

مراجعه بازیکنان غیرکرونایی استقلال به ایفمارک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، تمرینات تیم فوتبال استقلال به دلیل ابتلای بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم تعطیل و دیدار این تیم با پیکان با دستور سازمان لیگ لغو شده است. شایعات مختلفی در فضای مجازی پیرامون اینکه کدام بازیکنان مبتلا به کرونا شده‌اند مطرح و اسامی گوناگونی اعلام شده است، اما بازیکنانی که تست کرونای آن‌ها در محل تمرین گرفته شد، راهی ایفمارک شده‌اند.

از جمع بازیکنان تیم فوتبال استقلال، رشید مظاهری، سید حسین حسینی، آرمان رمضانی، سعید مهری، فردین رابط، رضا آذری، عارف غلامی و امیرارسلان مطهری که در لیست بزرگسال این تیم هستند راهی ساختمان ایفمارک شدند. این نفرات برای آزمایش نهایی ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال به این مرکز پزشکی مراجعه کرده‌اند. این نفرات قطعا کرونا ندارند، اما از آنجا که ایفمارک باید تعداد افراد اعضای سلامت تیم‌ها را بررسی کند و در اختیار سازمان لیگ قرار بدهد تست کرونای مجدد از این نفرات گرفته شده است. روز گذشته هم باشگاه استقلال اعلام کرد فرهاد مجیدی کرونا ندارد و تنها یک نفر از اعضای کادر فنی این تیم به این ویروس مبتلا شده‌اند.

قرار است پاسخ آزمایش این چند بازیکن به سازمان لیگ ارسال و در خصوص دیدار استقلال و هوادار در لیگ برتر تصمیم گیری شود. تمرینات تیم فوتبال استقلال تعطیل است و نفراتی که مبتلا به کرونا شده‌اند تا اطلاع ثانوی در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

ارسال نظر
آخرین اخبار