۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۲۷۰۶۵
تحریم ها در حلقه های تنگتری گلوی جامعه را می فشارد ولی چگونه بپذیریم که تلفات جاده ای، عدم پیش بینی تمهیدات در حوادث غیرمترقبه و زیان دیدن مکرر مردم در سیل، زلزله و بارش برف و ...، باز نشدن کیسه هوای خودرو، فرسودگی ناوگان دستگاه های خدمات رسان، حقوق نگرفتن چندین ماهه کارکنان آنان مثل راهداری، اورژانس، هلال احمر و حوزه درمان تقصیر دشمن است.
کد خبر: ۸۰۰۵

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حسینی، نماینده مردم خدابنده در نطق میان دستور خطاب به رئیس جمهور گفت: روی سخنم با رییس جمهور انقلابی و دلسوز جناب آقای دکتر رئیسی است. مطلع صحبتم را با قدردانی از زحمات ایشان در شروع دوره جدید خدمتگزاری در کسوت سکانداری حوزه اجرایی کشور آغاز می‌کنم. سفر‌های استانی، بازدید‌های سرزده از مناطق، تحرک بخشی به ستاد ملی کرونا و تلاش در جهت زدودن این بیماری مهلک از چهره جامعه، موفقیت‌های اخیر در تعاملات منظقه‌ای نظیر سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو و سازمان همکاری شانگهای، اقدام اخیرتان بعد از برگشت از سفر روسیه و بلافاصله حضور در مناطق سیل زده کرمان و بودن در میان مردم آسیب دیده نمونه بارز مدیریت جهادی مکتب امام خمینی (ره) است، این‌ها بارقه امید در جامعه روشن ساخته برخلاف رفتار برخی‌ها که از محل ویلایشان حال سیل زده‌ها را پرسیدند.

نگذارید قطار انقلاب از درون سنگ بخورد

حسینی ادامه داد: در کنارتمام این حرکت‌ها که قابل تقدیر است، مسئولیت بزرگی را پذیرفته اید، مجلس هر آنچه در توان داشت با حفظ شان ومنزلت و استقلال قوا، در جهت شکل گیری دولت مد نظر جنابتان انجام و حمایت کرد. بدانید و می‌دانیم که می‌دانید همه مشکلات کشور از سوی دشمنان نیست، این کشور رنج اصلی امروزش از بی انضباطی مدیریتی است، نیاز به خردمندان متخصص و دلسوزان واقعی دارد. نباید بگذارید قطار انقلاب از درون سنگ بخورد.

اولین تهدید دولت انتصابات ناپخته است

وی افزود: اولین تهدید در بدو شروع کار که متوجه دولت است، انتصابات ناپخته است. اداره امور جامعه و مردم حتی در وضعیت عادی که از اهمیت خاصی برخوردار است، قطعا نباید ملاحظات جناحی، گروهی، ستادی، دولتی، هم دانشگاهی بودن، همکار بودن سایه بر آن بگستراند، چه برسد به زمانی که به دلایل معین، اوضاع اقتصادی و معیشتی که زندگی را برای طبقات مختلف جامعه خاصه بخش ضعیف و فرودست جامعه دشوار کرده است، استفاده از شایستگان متناسب با انتصابات اهمیت خاصی دارد، عمل خارج از این قاعده قطعا اعتماد عمومی را مخدوش خواهد کرد. به تعبیر رهبر معظم انقلاب صرف تغییر یک ارزش محسوب نمی‌شود و تغییر برای بهتر شدن، ارزش هست و وجهه احسن الحالی باید پیدا کند، احسن الحال یعنی همان تقویت خطوط اصلی انقلاب.
حسینی خطاب به رییس جمهور افزود: می‌پذیریم که دشمن، دشمن هست، تحریم‌ها در حلقه‌های تنگتری گلوی جامعه را می‌فشارد، ولی چگونه بپذیریم که تلفات جاده ای، عدم پیش بینی تمهیدات در حوادث غیرمترقبه و زیان دیدن مکرر مردم در سیل، زلزله و بارش برف و ...، باز نشدن کیسه هوای خودرو، فرسودگی ناوگان دستگاه‌های خدمات رسان، حقوق نگرفتن چندین ماهه کارکنان آنان مثل راهداری، اورژانس، هلال احمر و حوزه درمان تقصیر دشمن است.

اولین تهدید دولت انتصابات ناپخته است/تحریم ها گلوی جامعه را می فشارد!

کشاورز آسیب دیده تنها امیدش امهال وام کشاورزی است

وی خطاب به رییس جمهور خاطرنشان کرد: کشاورز آسیب دیده از خشکسالی که حاصل دسترنج یک ساله اش هیچ شده است و دامدار بخت برگشته‌ای که قیمت علوفه از قیمت دامش بیشتر است، تنها امیدش امهال وام کشاورزی است و به عینه می‌بیند هیچکس به فکرش نیست، چگونه باور کند که مقصر دشمن است. جوانی که برای وام ازدواجش ماه‌ها اسیر بروکراسی نظامات بانکی است و در آخر به دلیل عدم اخذ وام زندگی شروع نکرده اش دچار مخاطره می‌شود، چگونه باور کند که این بی نظمی بر گردن دشمن است.
نماینده مردم خدابنده در مجلس خطاب به رییس جمهور بیان کرد: قبول دارم که بسیاری از تجهیزات پزشکی و دارو‌های خاص، وارداتی است، تهیه آن‌ها با هزاران زحمت اتفاق می‌افتد، ولی آیا توزیع هوشمندانه و عادلانه آن در این مناطق هم وارداتی است. فرودستی که به خدمات MRI با سی تی اسکن نیاز دارد و مجبور می‌شود برای گرفتن این خدمات کیلومتر‌ها راه برود و متحمل هزینه شود، باور می‌کند که این گونه تبعیض‌ها به عهده بیگانه است.
اولین تهدید دولت انتصابات ناپخته است/تحریم ها گلوی جامعه را می فشارد!

کارگر چگونه متقاعد شود فاصله نجومی حقوقش تقصیر دشمن است


وی ادامه داد: کارگر یک کارخانه که می‌بیند بین حقوق او و حقوق مدیرعامل و اعضای هیات مدیره فاصله نجومی وجود دارد، کلیپ تصویب پاداش هیات مدیره موسسه اش را در فضای مجازی می‌بیند، چگونه متقاعد شود که این اختلاف و شکاف طبقاتی اداری و اجتماعی تقصیر غیر است.
حسینی خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: باور دارم که شما وارث بحران‌های خودساخته بی مسئولان گذشته، شکاف طبقاتی عمیق در جامعه، تفاوت دریافتی کارکنان دولت، وضعیت دریافتی و زندگی بازنشستگان کشوری و لشکری، تورم آزاردهنده و رکود شکننده، گرانی اجناس، وضعیت بد کشاورزان، دامداران، فرهنگیان، شرایط آشفته بازار، اجاره و مسکن، مهاجرت نخبگان و معضلات متعدد اجتماعی در این برهه هستید و دولت شما نقشی در ایجاد این شرایط نداشته اید، ولی این ناهنجاری‌ها همه نشان از این دارد که کشور در این بزنگاه به مدیران مجرب جهادی و تصمیم گیر نیاز دارد. عقلانیت در انتصابات را به کارگزاران و زیرمجموعه‌ها متذکر شوید.
نماینده مردم خدابنده در مجلس خاطرنشان کرد: در پایان به بدخواهان و نا اهلان و معاندان می‌گویم ما به تاسی از رفتار شهید سعید حمیدی اصل که د ر کربلای ۴ در هنگام قطع شدن هر دو پایش در معبر دهان خود را پر از گل کرد که مبادا صدای ناله اش موجب لو رفتن معبر شود، معبر این انقلاب هرگز لو نخواهد رفت و این دولت با همکاری سایر قوا بر تمام مشکلات فائق خواهد آمد. /
پایان پیام.

برچسب ها: اولین تهدید کارگر کشاورزان انتصابات تحریم ها امهال وام حقوق های نجومی
ارسال نظر
آخرین اخبار