۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
تعداد بازدید: ۵۳۲۹۰
دبیر کانون سراسری انبوه سازان مسکن گفت: میزان تسهیلات و اعتبارات مسکن برای ساخت مسکن در سال آینده به ۴۰۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۱۸۸

افزایش اعتبارات مسکن به ۴۰۰ هزار میلیارد تومان برای سازندگان مسکن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ایرج رهبر گفت: در سال آینده افزایش اعتبارات و تسهیلات بانکی برای ساخت مسکن از ۳۶۰ هزار میلیارد تومان به ۴۰۰هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد که این خود به عنوان یک اهرم در توسعه و رونق بازار مسکن به ویژه برای سازندگان مسکن به شمار می‌رود.
به گفته دبیر کانون سراسری انبوه سازان یکی از عوامل  اصلی برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی، مسئله  تامین منابع مالی و مشخص کردن آن بود که در صندوق  ملی مسکن  این پروژه منابعی تعیین شده و این موضوع مهر موفقیت برای اجرای این طرح است.
در چند سال اخیر حوزه مسکن با رکود مواجه بوده و فعالیت چندانی در این زمینه صورت نمی‌گرفته است. بخش خصوصی در راستای مسئولیت‌های خود ساخت و ساز‌هایی انجام داده که این فعالیت‌ها طبق معمول بسته به روال رونق و رکود مسکن فراز و نشیب‌هایی داشته است.
دولت در سال گذشته ۳۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ساخت مسکن  در نظر گرفته بود که از این میزان تنها  بخش کمی به سازندگان پرداخت شد./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: مسکن انبوه سازی
ارسال نظر
آخرین اخبار