۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
تعداد بازدید: ۴۳۲۹۹۶
در راستای اجرای شعار سال ۱۴۰۱ انجام شد؛
معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: سال گذشته برای استفاده از ظرفیت‌ شرکت‌های دانش بنیان فراخوان داده‌ایم و امسال در بسیاری از پروژه ها از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۵۲۴
نویسنده : محبوبه رودسری

محمود محمود زاده معاون مسکن وساختمان وزیر راه وشهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط با بیان اینکه در حوزه صنعتی سازی از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان در حوزه ساخت مسکن استفاده خواهیم کرد گفت: در سال گذشته در حوزه ساخت وساز به چندین شرکت دانش بنیان فراخوان زدیم و جلسات مختلفی با این شرکت‌ها برگزار کردیم.
او ادامه داد: امیدوار هستیم در سال جدید بتوانیم از ظرفیت بیشتر این شرکت‌ها در حوزه ساخت مسکن استفاده کنیم.
معاون مسکن وساختمان وزیر راه وشهرسازی یادآور شد:به طور قطع حمایت از دانش شرکت‌های دانش بنیان خود می‌تواند زمینه ساز بهبود وضعیت ساخت و ساز در کشور و افزایش سرعت در این بخش شود.

او با اشاره به اینکه در حوزه مسکن حمایتی باید بخش‌های از جمله صنعتی سازی سه عنصر کیفیت سرعت و قیمت تمام شده را در نظر بگیریم گفت: در صورتی که این سه عنصر در حوزه شرکت‌های دانش بنیان فراهم شود زمینه ساز امکان استفاده از ظرفیت‌ها در حوزه مسکن‌های حمایتی هم فراهم می‌شود.

دولت هم اکنون در حال ساخت ۴میلیون واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن است که تاکنون ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند و طبق آخرین اعلامی وزارت راه وشهرسازی تمامی متقاضیان تا خرداد امسال تعیین و تکلیف می‌شوند.

برچسب ها: جهش تولید مسکن مسکن قیمت مسکن دانش بنیان شرکت های دانش بنیان شعار سال ۱۴۰۱
ارسال نظر
آخرین اخبار