۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
تعداد بازدید: ۳۷۲۰۹۹
عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور با بیان اینکه تیمی از کمیسیون شورا‌ها به مشهد اعزام می‌شود، گفت: حواشی بازی ایران و لبنان هنوز جزو پیگیری کمیسیون است و قرار است تیمی از کمیسیون به مشهد اعزام و گزارش میدانی از این حادثه تهیه کند.
کد خبر: ۱۱۹۵۷

۴۰۰۰ دعوتنامه برای بازی ایران و لبنان ارسال شده بود/۲۳ هزار بلیط فروخته شد درحالی که قرار بود ۸ هزار فروخته شود

محسن پیرهادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خطوط» با اشاره به حواشی بازی ایران و لبنان، گفت: عذرخواهی حداقل کار است و به عقیده من مسببین این حادثه باید هزینه سوءمدیریت خود را پرداخت کنند. نباید ساده به این اتفاقات نگاه کرد، زیرا استفاده از گاز اشک آور حتی اگر آسیب جزئی داشته باشد، قابل بخشش نیست و مسوولین باید به گونه‌ای نظارت داشته باشند که اتفاقاتی مانند جعل بلیت اصلا رخ ندهد تا مجبور نباشیم نیروی انتظامی را وارد کار کنیم.

بحث ورود زنان به ورزشگاه یکبار برای همیشه حل و فصل شود!

او با بیان اینکه بحث اجازه ورود زنان به ورزشگاه یکبار برای همیشه باید حل و فصل شود، گفت: ورود زنان به ورزشگاه بحث مهمی است که باید برای آن تصمیم گیری کنیم و نهاد‌های ذی ربط هم باید متناسب با نیاز جامعه و افکار عمومی در این خصوص تصمیم بگیرند.

اعزام تیمی از کمیسیون شورا‌ها به مشهد

پیرهادی تصریح کرد: این مساله هنوز جزو پیگیری کمیسیون است و قرار است تیمی از کمیسیون به مشهد اعزام و گزارش میدانی از این حادثه تهیه کند.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امورداخلی کشور با اشاره به سوء مدیریت‌ها در بازی ایران و لبنان، اظهار داشت: نکته اول انتخاب مشهد برای بازی حساس بین ایران و لبنان بود که به توجه به حساسیت‌ها باید انتخاب دقیق تری صورت می‌گرفت. همچنین در این بازی ۲۳ هزار بلیط فروخته شد درحالی که قرار بود ۸ هزار بلیط فروخته شود.

ارسال ۴ هزار دعوتنامه برای بازی ایران و لبنان!

او ادامه داد: ۴۰۰۰ دعوتنامه برای این بازی ارسال شده بود که خارج از عرف بود و معمولا تعداد دعوتنامه‌ها محدود و در حد انگشت شمار است. ما مراتب اعتراض خود را هم به مجموعه ورزش و هم مجموعه انتظامی کشور اعلام کردیم و امیدواریم شاهد این اتفاقات نباشیم و مسوولین هم نباید از کنار این مسایل به سادگی عبور کنند.

تنها ۴۰۰ بلیط از سامانه سلام برای بازی فروخته شده بود

پیرهادی افزود: بر اساس پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا، بلیت‌ها باید از سامانه سلام، فروخته می‌شد، اما از تعداد ۲۳ هزار بلیت فقط ۴۰۰ بلیت از این سامانه فروخته شده است یعنی فقط ۴۰۰ نفر مشخص بود که واکسن کرونا تزریق کردند یا نه و معلوم نیست چه تعداد از آن‌ها به کرونا مبتلا شدند و این هم یکی دیگر از اشکالات مدیریتی این بازی بود.

 

برچسب ها: پرونده حقوقی مشهد حادثه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها زنان ورزشگاه بازی ایران ایران و لبنان مهدی پیرهادی
ارسال نظر
آخرین اخبار