۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳
تعداد بازدید: ۳۹۸۹۶۴
در سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان؛
پس از ۷ روز رقابت نفس گیر سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۲۰۹۵۷

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مراسم اختتامیه سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور در بخش دختران در دانشگاه اصفهان و در بخش پسران در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.
معاون اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در این مراسم گفت: حدود ۵۰۵ ورزشکار از ۵۰ دانشگاه در بخش دختران سومین المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر شرکت کردند.
رضا قاسم‌نژاد با اشاره به حضور ۲۲ داور ملی، ۱۳ داور بین‌المللی و ۱۰ بازیکن ملی‌پوش در این مسابقات، افزود: ۱۰ دانشگاه برتر در این مسابقات انتخاب شدند که رتبه‌های اول تا سوم متعلق به دانشگاه فردوسی مشهد، الزهرا (س) و تهران است و دانشگاه اصفهان نیز به‌عنوان میزبان، مقام چهارم را کسب کرد.
سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور، ۳۰ مرداد امسال به میزبانی دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی اصفهان آغاز شد.
این المپیاد با شعار "ورزش، همدلی، ایثار" تا ۶ شهریور امسال با حضور دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر سراسر کشور برگزار شد و دانشگاه اصفهان میزبان دانشجویان دختر و دانشگاه صنعتی اصفهان، میزبان دانشجویان پسر حاضر در این المپیاد بود.
در این دوره از مسابقات، دانشجویان در هفت رشته ورزشی فوتسال، والیبال، شطرنج، تنیس روی میز، بدمینتون، دو و میدانی و شنا به رقابت پرداختند.
در پایان این مراسم پرچم المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر به دانشگاه گیلان برای میزبانی چهارمین المپیاد در سال ۱۴۰۲ واگذار شد.

برچسب ها: المپیادهای علمی دانشگاه تهران دانشگاه توسعه فرهنگی ورزشی مشهد دانشجویان متاهل مسابقات قهرمانی آسیا
ارسال نظر
آخرین اخبار