۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
تعداد بازدید: ۲۳۵۴۳۱
وزیر خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا از قانونگذاران این کشور خواست تا چارچوب منسجمى را در زمینه استیبل کوین‌ها به‌منظور مبارزه با خطرات ثبات مالی ایجاد کنند.
کد خبر: ۱۳۸۷۱

درخواست وزیر خزانه‌داری آمریکا بر قانون‌گذاری استیبل کوین‌ها به‌منظور مبارزه با خطرات ثبات مالی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، کوین تلگراف گزارش کرد که جانت یلن (Janet Yellen) وزیر خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا از قانونگذاران این کشور خواست تا چارچوب منسجمى را در زمینه استیبل کوین‌ها به‌منظور مبارزه با خطرات ثبات مالی ایجاد کنند.

در جلسه کمیته بانکداری سنای ایالات متحده آمریکا، جانت یلن در مورد گزارش سالانه شورای نظارت بر ثبات مالی به کنگره بر موضع قبلی خود که ایجاد یک چارچوب قانونی در مورد استیبل کوین‌ها بود، پافشارى کرد.

همچنین وزیر خزانه‌داری آمریکا در مورد استیبل کوین ترا (UST)، سومین استیبل کوین بزرگ از نظر ارزش بازار که در ۲۴ ساعت گذشته ارزش آن به ۰.۶۷ دلار کاهش یافته و در مدت یک هفته ۹۶ درصد از ارزش خود را از دست داده است، صحبت کرد.

پت تومی سناتور پنسیلوانیا هم در پاسخ به سؤالات وزیر خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا عنوان کرد: UST یک استیبل کوین الگوریتمی است که «با پول نقد یا اوراق بهادار پشتیبانی نمی‌شود».

وزیر خزانه‌داری آمریکا نیز متذکر شد: با توجه به رشد بازار، هدف‌گذاری برای یک «چارچوب فدرال منسجم» در مورد استیبل کوین‌ها تا پایان سال ۲۰۲۲ بسیار سنجیده به نظر مى‌رسد.

برچسب ها: استیبل کوین لونا رمزارز رمزارزها ارز دیجیتال
ارسال نظر
آخرین اخبار