۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۱۴۲۵۳۰
پنجمین اجلاس وزرای ورزش و جوانان کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی با شعار «توسعه جوانان و ورزش برای ساختن امتی متحد» در شهر «جده» عربستان آغاز شد.
کد خبر: ۲۱۴۲۶

اجلاس وزرای ورزش کشورهای اسلامی شروع به کار کرد/شعار امسال:توسعه جوانان و ورزش برای ساختن امتی متحد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، از صبح دیروز اجلاس سه روزه وزرای ورزش و جوانان کشور‌های اسلامی با قرائت بیانیه توسط نماینده آذربایجان رییس چهارمین اجلاس آغاز شد.
در ادامه رییس پنجمین اجلاس کنفرانس اسلامی وزرای جوانان و ورزش سخنرانی کرد.
در این اجلاس سه روزه که وزرای کشور‌های اسلامی از جمله دکتر سید حمید سجادی در آن حضور دارند، «بررسی وضعیت جوانان در کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی»، «اهتمام به توسعه ورزش و امور جوانان از سوی این سازمان و نهاد‌های ذی‌ربط»، «تلاش برای ارتقای توانمندی‌های جوانان و پیشبرد نقش آن‌ها در توسعه با هدف فراهم آوردن شرایط ثبات، پیشرفت و شکوفایی» و «مبارزه با افکار افراطی و خشونت‌آمیز مورد حمایت سازمان‌های تروریستی» از مهم‌ترین مسائلی است که در این اجلاس مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. همچنین، در این اجلاس تعهد کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی به اجرای راهبرد‌های این سازمان در حوزه جوانان و توسعه ورزش با هدف تقویت طرح اقدام مشترک اسلامی در زمینه امور جوانان و ورزش بررسی خواهد شد./وزارت ورزش و جوانان.

برچسب ها: وزیر ورزش و جوانان کشورهای اسلامی استان جده عربستان جوانان
ارسال نظر
آخرین اخبار