۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید: ۱۸۴۱۸۸
تیم والیبال ساحلی ایران چهار در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا برابر تیم با تجربی چینی‌ها نتیجه را واگذار کرد.
کد خبر: ۲۳۴۵۴

نتایج روز تخست/باخت ایران به چین در گام اول!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بیست و دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از امروز (دوشنبه ۲۳ آبان) در بندرعباس آغاز شد و تا ۲۷ آبان ادامه خواهد داشت.

در چهارمین مسابقه روز نخست، چین یک (لایک جیانگ‌ها و جیا شین وو) در زمین اصلی به مصاف ایران چهار (مجتبی آرو – مهدی محفوظی) در گروه F رفت. این دیدار از ساعت ۱۱ شروع شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر تیمی قدرتمند با امتیاز آسیایی ۳۵۲۸ قرار گرفتند در حالی که خود تنها ۲۸۸ امتیاز تیمی داشتند.

در این دیدار علی‌رغم تلاش آرو و محفوظی تیم چین یک با نتیجه دو بر صفر و امتیازات ۲۱ بر ۱۸ و ۲۱ بر ۱۴ ایران چهار را مغلوب خود کرد و به نخستین پیروزی خود دست یافت.

در دیدار همزمانی که در زمین دوم انجام شد، تایلند یک (سورین جونگ کلانگ – بانلو ناکپراک هنگ) و هنگ کنگ یک (پوئی لام وانگ – کیفانگ لام) به رقابت پرداختند و در این مسابقه تایلندی‌ها با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیدند.

در این رقابت که سورین جونگ کلانگ – بانلو ناکپراک هنگ ۲۶۸۲ امتیاز آسیایی بیشتر از حریف داشتند با اختلاف فراوان و نتایج ۲۱ بر ۱۳ و ۲۱ بر ۱۰ حریف را شکست دادند./صداوسیما.

ارسال نظر
آخرین اخبار