۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۴۹۳۶۶
در جدول رده بندی این رقابت‌ها بوستون، فیلادلفیا و میلواکی از کنفرانس شرق و مینه سوتا، دنور و دالاس از کنفرانس غرب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.
کد خبر: ۳۵۰۵۲

مینه‌سوتا جای دنور را در صدر جدول غرب گرفت/ نهمین برد فصل میلواکی با آتش بازی آنتتوکومپو

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در ادامه  رقابت‌های بسکتبال ان بی ای، بامداد امروز مینه سوتا تیمبر ولوز با ۱۲۱ - ۱۲۰  و تنها با اختلاف یک امتیاز برابر نیواورلینز پلیکانز به برتری رسید و  به صدر جدول کنفرانس غرب صعود کرد. در این دیدار  کارل آنتونی تانز فوروارد مینه سوتا با کسب ۲۹ امتیاز شش رباند و ۹ پاس منجر به امتیاز نقش پررنگی در پیروزی تیم خود داشت. در آنسوی میدان، اما تلاش‌های برندون اینگرام فوروارد پلیکانز که  ضمن کسب سی امتیاز به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد برای پیروزی تیمش نتیجه نداشت.

در دیگر دیدار مهم امروز میلواکی باکس تیم رده سومی کنفرانس شرق ۱۳۲- ۱۲۵ دالاس ماوریکس را مغلوب کرد و نهمین برد فصلش را جشن گرفت در این دیدار یانیس آنتتوکومپو  فوروارد و ستاره میلواکی با کسب ۴۰ امتیاز، پانزده ریباند و هفت پاس منجر به گل ستاره میدان بود و بیشترین نقش را در برد تیمش ایفا کرد. در آنسوی میدان کایری اروینگ گارد ۳۹ امتیاز برای تمیش کسب کرد.

در سایر دیدار‌های امروز  نیویورک، ممفیس، شیکاگو و، اوکلهاما موفق به شکست حریفانشون شدند. این رقابت‌ها امشب و بامداد فردا با برگزاری ۹ دیدار ادامه خواهد یافت.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها بوستون، فیلادلفیا و میلواکی از کنفرانس شرق و مینه سوتا، دنور و دالاس از کنفرانس غرب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

 
برچسب ها: بسکتبال NBA
ارسال نظر
آخرین اخبار