۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
تعداد بازدید: ۱۷۱۳۱۰
در جدول رده بندی کلی این رقابت‌ها بوستون، اورلاندو و میلواکی از کنفرانس شرق و مینه سوتا، دنور و دالاس از کنفرانس غرب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.
کد خبر: ۳۵۱۷۷

قهرمان فصل قبل با درخشش یوکیچ سیزدهمین برد فصلش را کسب کرد

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در ادامه مرحله گروهی لیگ بسکتبال ان بی‌ای اورلندو مجیک تیم رده دومی کنفرانس شرق ۱۳۹_۱۲۰ از سد واشنگتن ویزاردز گذشت و سیزدهمین برد فصل خود را کسب کرد. در این دیدار فرانتز واگنر فوروارد اورلاندو مجیک با کسب سی و یک امتیاز، شش ریباند و سه پاس منجر به گل ستاره میدان بود.

در دیگر بازی مهم امروز دنور ناگتس که در رده دوم کنفرانس غرب جای دارد ۱۳۴_۱۲۴هیوستون راکتس را از پیش رو برداشت و سیزدهمین برد فصل خود را جشن گرفت. نیکولا یوکیچ سنتر سرشناس دنور با کسب ۳۲امتیازستاره میدان بود.

فیلادلفیا سونی سیکسرز از کنفرانس شرق ۱۲۴_۱۱۴نتیجه را به نیو اورلینز پلیکانز واگذار کرد. زیون ویلیامسن فوروارد پلیکانز با کسب۳۳امتیاز، هشت ریباند و شش پاس منجر به امتیاز بیشترین سهم را در پیروزی در تیمش داشت. در آنسوی میدان تلاش‌های تایرز ماکسی گارد فیلادلفیا که ۳۳امتیاز کسب کرد برای پیروزی تیمش اثر بخش نبود.

لس آنجلس لیکرز ۱۳۳_۱۰۷دترویت را مغلوب کرد. دی آنجلو راسل گارد لیکرز با کسب ۳۵امتیاز به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

در سایر دیدار‌ها تورنتو، ممفیس، و لس آنجلس کلیپرز موفق به برد برابر حریفانشان شدند. این دیدار‌ها بامداد فردا با برگزاری ۹دیدار ادامه خواهد یافت. در جدول رده بندی کلی این رقابت‌ها بوستون، اورلاندو و میلواکی از کنفرانس شرق و مینه سوتا، دنور و دالاس از کنفرانس غرب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

/باشگاه خبرنگاران جوان.
برچسب ها: بسکتبال ان بی ای بسکتبال بسکتبال NBA NBA
ارسال نظر
آخرین اخبار