۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۲۴۰۶۳۱
5 بازی در جریان رقابت های فصل عادی NBA برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۳۳۰

بسکتبال NBA | تا وقتی بوکس وجود دارد، چرا بسکتبال؟

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بامداد چهارشنبه به وقت تهران، 5 بازی در جریان رقابت های فصل عادی NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر مهم ترین اتفاقاتی که طی این پنج بازی رخ داد. 

دالاس موریکس 127-125 لس آنجلس لیکرز

لوکا دانچیچ در دیداری که نمی توانست روی کایری اروینگ مصدوم حساب کند، تیم هاردوی جونیور (32 امتیاز) را به عنوان گزینه اصلی پاس خودش انتحاب کرد و در نهایت مقابل تیم آماده و قهرمان این سیزن لیکرز یک برد مهم کسب کرد. دانچیچ در این بازی 33 امتیاز و 17 اسیست ثبت کرد و عامل اصلی برد موریکس مقابل آنتونی دیویس (37/11) و لبران جیمز (33 امتیاز و 9 اسیست) بود. دانته اگزم در این بازی با 26 امتیاز بهترین عملکرد کریر خودش در کسب امتیاز را به جا گذاشت، 5 سه امتیازی موفق او در کوارتر چهارم کاملا به چشم آمدند! طی 30 فصل اخیر، هیچ بازیکنی اندازه دانچیچ در NBA بازی 30/5/15 ثبت نکرده است (بالاتر از نیکولا یوکیچ، مایکل جردن و جیسون کید). 

بوستون سلتیکس 120-113 کلیولند کاوالیرز

جیسن تیتم و جیلن براون هر دو 25 امتیاز کسب کردند و سلتیکس با پیروزی مقابل کاوالیرز، به روند 100% پیروزی خودش در بازی های خانگی ادامه داد. در مقطعی از کوارتر چهارم که 2 دقیقه و 40 ثانیه به طول انجامید، بوستون به حریفش اجازه امتیاز گرفتن نداد و همین در نهایت عامل پیروزی آنها شد. کلیولند در شرایطی شکست خورد که شب قبل از این بازی هم بازی خارج از خانه داشت.

شیکاگو بولز 106-114 دنور ناگتس

در شبی که نیکولا یوکیچ خیلی زود از زمین اخراج شد، رجی جکسون دوباره ناگتس را نجات داد. کنتیویوس کالدول پوپ در این بازی به دلیل برخورد با ووچویچ دچار مصدومیت شد و کام هواداران ناگتس را تلخ کرد. این برد در حالی به دست آمد که جمال موری هم اصلا بازی نکرد. رجی جکسون 25 امتیاز گرفت و پس از او هم مایکل پورتر جونیور و آرون گوردون (17 و 14 امتیاز). یوکیچ پس از بازی ترجیح داد در مورد اخراج شدنش صحبت نکند. 

فینیکس سانز 119-116 گلدن استیت وریرز

سناریویی وجود دارد که دائما در گلدن استیت تکرار می شود. تیم کر از حریفش پیش میفتد و پس از آن نمی تواند برتری اش را حفظ کند. آنها در کلاچ تایم اختلاف را کم می کنند و در نهایت در جبران آن ناکام می مانند. سانز بدون کوین دورنت و با درخشش دوین بوکر (بردلی بیل هم به میادین برگشت) مقابل تیم بحران زده وریرز پیروز شد. دریماند گرین که به تازگی پس از خفه کردن رودی گوبر از محرومیت برگشته، در این بازی هم همه را غافلگیر کرد و این بار یوسف نورکیچ را با مشت هدف گرفت. دریماند پس از بازی گفت کارش عمدی نبوده اما اخراج و احتمالا محرومیتش را می پذیرد. پس از این اتفاق کری مجبور شد با کمک یک روکی (برندن پوجمسکی) برای پیروزی تلاش کند که البته ناکام ماند و شوت سه امتیازی آخر را هم به بدترین شکل روانه سبد سانز کرد، شوتی که می توانست بازی را به تساوی بکشاند. 

مشت دریماند به نورکیچ! 

لس آنجلس کلیپرز 119-99 ساکرامنتو کینگز 

کوای لنرد برای سومین بازی متوالی 30+ ثبت کرد و این بار حتی مجبور نبود بیش از سه کوارتر هم بازی کند. کلیپرز با درخشش پنجه، پنجمین پیروزی متوالی خودش را جشن گرفت که طولانی ترین روند پیروزی موجود در لیگ است. اتفاق بد این بازی برای کلیپرز، مصدومیتی بود که برای پال جورج رخ داد. البته تای لو پس از بازی گفت که اگر نیاز بود، پی جی به زمین برمی گشت اما ترجیح دادند با اختلاف امتیازی موجود روی او ریسک نکنند. /طرفداری.

 

 

برچسب ها: بسکتبال بسکتبال NBA NBA
ارسال نظر
آخرین اخبار