۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۷۱۴۶
در جدول رده بندی کلی مسابقات بوستون، میلواکی و فیلادلفیا از کنفرانس شرق و مینه سوتا، اوکلهاما و دنور از کنفرانس غرب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.  
کد خبر: ۳۵۶۸۴

یکه تازی بوستون با درخشش جیسون تیتوم

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در ادامه دور گروهی این رقابت‌ها بوستون سلتیکس صدرنشین کنفرانس شرق در دیداری خانگی ۱۴۵-۱۱۳ هیوستون راکتس را شکست داد و سی امین برد فصل خود را به ثبت رساند. جیسون تیتوم فوروارد سرشناس سلتیکس با ثبت ۳۰ امتیاز، هشت ریباند و ۵ پاس منجر به امتیاز ستاره میدان بود.

در دیگر دیدار مهم امروز میلواکی باکس تیم دوم کنفرانس شرق ۱۲۹-۱۱۸ گلدن استیت وری یرز را مغلوب و جایگاه خود را مستحکم‌تر کرد. دیمن لیلارد و و یانیس آنتتکومپو به ترتیب با کسب ۳۸ و ۳۷ امتیاز ستارگان میدان بودند و نقش بسیاری در برد تیم خود داشتند.

اوکلهاما ساندر تیم دوم کنفرانس غرب ۱۱۲- ۱۰۰ اورلاندو مجیک را شکست داد. شای الکساندر با کسب ۳۷ امتیاز به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.  

نتیجه سایر دیدار‌ها به شرح زیر است: 

آتلانتا هاوکس ۹۹- ۱۲۷ واشنگتن ویزاردز

ممفیس گریزلیز ۹۴- ۱۰۶ نیویورک نیکس 

دالاس ماوریکس  ۱۰۸ -۱۱۸ نیواورلینز پلیکانز 

سن آنتونیو اسپرز ۱۱۶- ۱۲۲ شیکاگو بولز 

یوتا جاز ۱۳۲- ۱۲۵ لس آنجلس لیکرز 

این رقابت‌ها  فردا با برگزاری ۹ دیدار پیگیری می‌شود. در جدول رده بندی کلی مسابقات بوستون، میلواکی و فیلادلفیا از کنفرانس شرق و مینه سوتا، اوکلهاما و دنور از کنفرانس غرب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.  

/باشگاه خبرنگاران جوان.
برچسب ها: بسکتبال NBA دنورناگتس بسکتبال NBA
ارسال نظر
آخرین اخبار