۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲
تعداد بازدید: ۱۷۳۲۵۰
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: هوادار با شوکی که به پرسپولیس وارد کرد باعث سورپرایز این تیم شد.
کد خبر: ۴۲۲۹

هوادار پرسپولیس را سورپرایز کرد/ سرخ‌پوشان سرد بازی می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، پرسپولیس در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی مقابل هوادار به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد تا ۲ امتیاز مهم را از دست بدهد. در مقابل استقلال و سپاهان موفق شدند در مصاف با تیم‌های پیکان و صنعت نفت آبادان به برتری دست یابند و عملکرد بهتری داشته باشند.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خطوط، با اشاره به اینکه پرسپولیس نتوانست در خانه سه امتیاز با ارزش را کسب کند، اظهار کرد: هوادار با وجود اینکه تیم تازه‌واردی در لیگ برتر است ولی توانسته درگیرانه و با تمام توان بازی کند. این تیم تازه وارد به لیگ برتر در مقابل پرسپولیس بازی بسیار خوبی انجام داد. به نظرم پرسپولیس هوادار را دست‌کم گرفت و تصور می‌کرد به راحتی مقابل این تیم به پیروزی می‌رسد. همین موضوع به ضرر سرخ‌پوشان شد چراکه شاگردان رضا عنایتی توانستند پرسپولیس را سورپرایز کنند و به این تیم شوک وارد کنند. تا لحظات پایانی نیز صاحب سه امتیاز بودند؛ اما نتوانستند از گلی که زده بودند، دفاع کنند.

وی یادآور شد: پرسپولیس پیش از آنکه دروازه‌اش باز شود موقعیت‌های خوبی را روی دروازه هوادار ایجاد کرد اما نتوانست استفاده ببرد. بعد از آنکه دروازه‌اش را باز شده دید توانست خیلی زود بازی را به تساوی بکشاند و بعد از آن هم موقعیت‌هایی داشت که در استفاده از آنها کوتاهی کرد. در نیمه دوم هوادار بار دیگر جسارت به خرج داد و به گل دوم رسید. پس از آن این تیم بازی دفاعی ارائه کرد و اجازه نداد دروازه‌اش خیلی زود باز شود. پرسپولیس حملات بسیار زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کرد و بالاخره در اولین دقیقه وقت‌های تلف شده بازی را به تساوی کشاند اما در نهایت دو امتیاز مهم خانگی را از دست داد تا ثابت کند هنوز به شرایط آرمانی نرسیده است.

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: نفرات جدیدی که در این فصل به جمع یاران گل‌محمدی اضافه شده‌اند هنوز در تیم جا نیفتاده‌اند. انتظار از پرسپولیس بالاست و رضا اسدی، علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی و حامد پاکدل که جایگزین احمد نوراللهی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و شهریار مغانلو شده‌اند در پرسپولیس خود را پیدا نکرده‌اند. برخی از آنها نیمکت‌نشین هم شده‌اند. از سوی دیگر گل‌محمدی در سردرگمی ترکیب اصلی تیمش قرار دارد و نتوانسته ۱۱ نفر اول خود را پیدا کند. نفرات ذخیره هم نتوانسته‌اند عصای دست گل‌محمدی شوند. در مجموع باید این واقعیت را بپذیریم که پرسپولیس کسل‌کننده، سرد و بی روح بازی می‌کند و باید این نقیصه را برطرف کند تا بتواند بار دیگر مدعی اول قهرمانی شود.

انتظاری در مورد شرایط رقبای اصلی پرسپولیس عنوان کرد: امسال رقابت تنگاتنگ است و پرسپولیس نمی‌تواند فقط یکی دو تیم را به‌عنوان رقیب اصلی ببیند. سپاهان و استقلال در این سال‌ها جدی‌ترین حریف سرخ‌پوشان بودند. این دو تیم هزینه‌های زیادی کردند و بازیکنان خارجی خود را نیز در خدمت دارند ولی پرسپولیس که دو بازیکن تاجیکستانی جذب کرده به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتش نمی‌تواند از این نفرات استفاده کند. ضمن اینکه باید گل‌گهر سیرجان را یکی از تیم‌های جدی در رقابت با پرسپولیس بدانیم و آلومینیوم اراک و مس رفسنجان هم اگر بتوانند روند رو به رشد گذشته خود را حفظ کنند قطعاً از مدعیان قهرمانی خواهند بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار