۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۱
تعداد بازدید: ۳۳۷۰۴۵
لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا NBA؛
هفته بیست و هفتم لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا NBA با انجام هشت دیدار دیگر پیگیری شد.
کد خبر: ۴۴۶۵

پنجمین شکست گلدن استیت در خانه فیلادلفیا رقم خورد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته بیست و هفتم لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا NBA با انجام هشت دیدار دیگر پیگیری شد و تیم بسکتبال گلدن استیت واریرز صدرنشین کنفرانس غرب پنجمین شکست فصل خود را در خانه فیلادلفیا سونتی سیکسرز پذیرا شد و میلواکی باکس مدافع عنوان قهرمانی در خانه نیویورک نیکس به پیروزی رسید و به رده دوم جدول رده بندی کنفرانس شرق صعود کرد.

گلدن استیت واریز در خانه فیلادلفیا سونتی سیکسرز و در ورزشگاه ولز فارگو سنتر با نتیجه ۱۰۲ بر ۹۳ شکست خورد.

فیلادلفیا در این مسابقه در کوارتر نخست ۲۳ بر ۲۲ به پیروزی رسید، در کوارتر دوم با نتیجه ۲۷ بر ۲۳ شکست خورد و در کوارتر سوم به تساوی ۲۴ بر ۲۴ دست یافت؛ اما در کوارتر چهارم دوباره موفق شد امتیاز‌های عقب افتاده را جبران کند و با اختلاف ۱۲ امتیاز این کوارتر را به سود خود به پایان ببرد تا در نهایت و در مجموع با نتیجه ۱۰۲ بر ۹۳ به پیروزی برسد.

در دیدار مهم دیگر تیم بسکتبال میلواکی باکس مدافع عنوان قهرمانی در خانه نیویورک نیکس و در استادیوم مدیسون اسکوئر گاردن به پیروزی ۱۱۲ بر ۹۷ دست یافت.

مدافع عنوان قهرمانی در کوارتر نخست با نتیجه ۲۶ بر ۱۶ مقابل میزبان خود به پیروزی رسید، در کوارتر دوم، سوم و چهارم هم توانست با نتایج ۳۵ بر ۳۲، ۳۲ بر ۳۱ و ۱۹ بر ۱۸ میزبان خود را شکست دهد تا در مجموع به پیروزی ۱۱۲ بر ۹۷ دست یابد.

در دیدار‌های امروز صبح هفته بیست و هفتم لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا NBA نتایج زیر به دست آمد:

لس‌آنجلس کلیپرز ۱۰۶ - اورلاندو مجیک ۱۰۴
واشینگتن ویزاردز ۹۸ - یوتا جاز ۱۲۳
کلیولند کاوالیرز ۱۱۷ - ساکرامنتو کینگز ۱۰۳
ممفیس گریزلیز ۱۱۳ - هیوستون راکتس ۱۰۶
میامی هیت ۱۱۸ - شیکاگو بولز ۹۲
فیلادلفیا ۱۰۲ - گلدن استیت واریرز ۹۳
سن‌آنتونیو اسپرز ۱۱۲ - دنور ناگتس ۱۲۷
نیویورک نیکس ۹۷ - میلواکی باکس ۱۱۲

در جدول رده‌بندی کنفرانس شرق تیم بسکتبال بروکلین نتس با ۱۹ برد از ۲۷ دیدار خود و درصد پیروزی ۷۰.۴ و تفاضل گل میانگین ۳.۶ صدرنشین است، میلواکی باکس با ۱۸ پیروزی از ۲۸ بازی و درصد پیروزی ۶۴.۳ و تفاضل گل میانگین ۴.۳ در رده دوم ایستاده است و شیکاگو بولز با ۱۷ برد از ۲۷ دیدار خود و درصد پیروزی ۶۳ و تفاضل گل میانگین ۲.۶ در جایگاه سوم قرار دارد.

در جدول رده‌بندی کنفرانس غرب هم گلدن‌استیت واریرز هم با ۲۱ برد از ۲۶ بازی و درصد پیروزی ۸۰.۸ و تفاضل گل میانگین ۱۲.۱ صدرنشین است. فینیکس سانز با ۲۱ برد از ۲۵ بازی و درصد پیروزی ۸۴ و تفاضل گل میانگین ۷ در جایگاه دوم ایستاده است و یوتا جاز با ۱۹ پیروزی از ۲۶ بازی و درصد پیروزی ۷۳.۱ و تفاضل گل میانگین ۱۱.۲ سوم است.

برچسب ها: بسکتبال NBA
ارسال نظر
آخرین اخبار