۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
تعداد بازدید: ۸۷۳۶۳۸
هفته بیست و هفتم لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا NBA با انجام پنج دیدار دیگر پیگیری شد.
کد خبر: ۴۵۵۹

پیروزی دور از خانه بروکلین نتس و صدرنشینی در کنفرانس شرق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته بیست و هفتم لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا NBA با انجام پنج دیدار دیگر پیگیری شد و تیم بسکتبال بروکلین نتس با پیروزی ۱۱۶ بر ۱۰۴ در خانه دیترویت پیستونز، صدرنشین جدول رده بندی کنفرانس شرق شد.

بروکلین نتس در کوارتر نخست با نتیجه ۳۱ بر ۲۴ مقابل میزبان خود به پیروزی رسید. در کوارتر دوم و سوم با نتایج ۳۳ بر ۲۹ و ۳۴ بر ۲۶ مقابل دیترویت پیستونز شکست خورد، اما در کوارتر چهارم جبران مافات کرد و ۳۰ بر ۱۳ از میزان خود پیش افتاد تا در مجموع به پبروزی ۱۱۶ بر ۱۰۴ دست یابد.

در دیدار‌های امروز صبح هفته بیست و هفتم لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا NBA نتایج زیر به دست آمد:

دیترویت پیستونز ۱۰۴ - بروکلین نتس ۱۱۶
اوکلاهاماسیتی تاندر ۸۴ - دالاس ماوریکس ۱۰۳
سن‌آنتونیو اسپرز ۱۱۲ - نیو اورلئانز پلیکانز ۹۷
پورتلند تریل بلیزرز ۱۱۱ - مینه‌سوتا تیمبرولوز ۱۱۶
لس‌آنجلس لیکرز ۱۰۶ - اورلندو مجیک ۹۴

در جدول رده‌بندی کنفرانس شرق تیم بسکتبال بروکلین نتس با ۱۹ برد از ۲۷ دیدار خود و درصد پیروزی ۷۰.۴ و تفاضل گل میانگین ۳.۶ صدرنشین است، میلواکی باکس با ۱۸ پیروزی از ۲۸ بازی و درصد پیروزی ۶۴.۳ و تفاضل گل میانگین ۴.۳ در رده دوم ایستاده است و شیکاگو بولز با ۱۷ برد از ۲۷ دیدار خود و درصد پیروزی ۶۳ و تفاضل گل میانگین ۲.۶ در جایگاه سوم قرار دارد.

در جدول رده‌بندی کنفرانس غرب هم گلدن‌استیت واریرز هم با ۲۱ برد از ۲۶ بازی و درصد پیروزی ۸۰.۸ و تفاضل گل میانگین ۱۲.۱ صدرنشین است. فینیکس سانز با ۲۱ برد از ۲۵ بازی و درصد پیروزی ۸۴ و تفاضل گل میانگین ۷ در جایگاه دوم ایستاده است و یوتا جاز با ۱۹ پیروزی از ۲۶ بازی و درصد پیروزی ۷۳.۱ و تفاضل گل میانگین ۱۱.۲ سوم است.

برچسب ها: بسکتبال NBA
ارسال نظر
آخرین اخبار