۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۲
تعداد بازدید: ۴۲۰۲۶۰
هفته بیست و هفتم و بیست و هشتم لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا NBA با انجام ۹ دیدار دیگر پیگیری شد.
کد خبر: ۴۶۴۴

پیروزی گلدن استیت و ممفیس گریزلیز مقابل حریفان / شکست مقابل عنوان قهرمانی مقابل آتلانتا هاوکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته بیست و هفتم و بیست و هشتم لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا NBA با انجام ۹ دیدار دیگر پیگیری شد و پیروزی گلدن استیت و ممفیس گریزلیز مقابل حریفان و شکست مقابل عنوان قهرمانی مقابل آتلانتا هاوکس را به همراه داشت.

گلدن استیت واریز در خانه ایندیانا پیسرز و در سالن بنکرز لایف فیلدهاوس با نتیجه نزدیک ۱۰۲ بر ۱۰۰ به پیروزی رسید. کوارتر اول با نتیجه ۲۹ بر ۲۵ به سود میزبان به سود میزبان خاتمه یافت، میزبان در کوارتر دوم هم با نتیجه ۲۶ بر ۲۲ پیروز شد، اما در کوارتر‌های سوم و چهارم با نتایج ۳۳ بر ۲۹ و ۲۲ بر ۱۶ شکست خورد تا درنهایت تنها با دو اختلاف امتیاز شکستی خانگی را پذیرا شود.

ممفیس گریزلیز هم در ورزشگاه خانگی خود سالن فدکس فوروم با نتیجه درخشان ۱۲۶ بر ۹۱ میهمان خود فیلادلفیا سونتی سیکسرز را از پیش رو برداشت.

ممفیس گریزلیز در هر چهار کوارتر با پیروزی از زمین مسابقه خارج شد و به ترتیب با نتایج ۳۷ بر ۳۰، ۳۱ بر ۲۶، ۳۳ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۶ در کوارتر‌های اول تا چهارم به برتری رسید تا در نهایت ۱۲۶ بر ۹۱ پیروز میدان لقب بگیرد.

اما میلواکی باکس مدافع عنوان قهرمانی در خانه بوستون سلتیکس و در سالن تی‌دی گاردن با نتیجه ۱۱۷ بر ۱۰۳ شکست خورد. میلواکی باکس در این مسابقه در کوارتر اول با اختلاف ۹ امتیاز و با نتیجه ۳۰ بر ۲۱ به پیروزی رسید، اما در کوارتر‌های دوم تا چهارم با نتایج ۳۰ بر ۲۰، ۳۴ بر ۲۴ و ۳۲ بر ۲۹ مقابل میزبان خود شکست خورد تا در نهایت و در مجموع با اختلاف ۱۴ امتیاز بازنده این مسابقه لقب بگیرد.

در دیدار‌های دیروز صبح هفته بیست و هفتم و بیست و هشتم لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا NBA نتایج زیر به دست آمد:

کلیولند کاوالیرز ۱۰۵ - میامی هیت ۹۴
ایندیانا پیسرز ۱۰۰ - گلدن استیت واریرز ۱۰۲
تورنتو رپترز ۱۲۴ - ساکرامنتو کینگز ۱۰۱
آتلانتا هاوکس ۱۲۶ - هیوستون راکتس ۱۳۲
بوستون سلتیکس ۱۱۷ - میلواکی باکس ۱۰۳
ممفیس گریزلیز ۱۲۶ – فیلادلفیا سونتی سیکسرز ۹۱
دالاس ماوریکس ۱۲۰ - شارلوت هورنتس ۹۶
دنور ناگتس ۱۱۳ - واشینگتن ویزاردز ۱۰۷
لس‌آنجلس کلیپرز ۱۱۱ - فینیکس سانز ۹۵

در جدول رده‌بندی کنفرانس غرب هم گلدن‌استیت واریرز هم با ۲۲ برد از ۲۷ بازی و درصد پیروزی ۸۱.۵ و تفاضل گل میانگین ۱۱.۷ صدرنشین است. فینیکس سانز با ۲۱ برد از ۲۶ بازی و درصد پیروزی ۸۰.۸ و تفاضل گل میانگین ۶.۱ در جایگاه دوم ایستاده است و یوتا جاز با ۱۹ پیروزی از ۲۶ بازی و درصد پیروزی ۷۳.۱ و تفاضل گل میانگین ۱۱.۲ سوم است.

در جدول رده‌بندی کنفرانس شرق تیم بسکتبال بروکلین نتس با ۱۹ برد از ۲۷ دیدار خود و درصد پیروزی ۷۰.۴ و تفاضل گل میانگین ۳.۶ صدرنشین است، میلواکی باکس با ۱۸ پیروزی از ۲۹ بازی و درصد پیروزی ۶۲.۱ و تفاضل گل میانگین ۳.۷ در رده دوم ایستاده است و کلیولند کاوالیرز با ۱۷ برد از ۲۹ دیدار خود و درصد پیروزی ۵۸.۶ و تفاضل گل میانگین ۴.۱ در جایگاه سوم قرار دارد.

برچسب ها: بسکتبال NBA
ارسال نظر
آخرین اخبار