۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۶۵۱۳۲۶
نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی:
محبی نجم آبادی گفت: قرعه کشی خودرو سبب شده تا خودرو به دست مصرف کننده واقعی نرسد و افرادی با ایجاد حاشیه بازار سود‌های زیادی به جیب بزنند.
کد خبر: ۴۷۲

بهروز محبی نجم آبادی، عضو  کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری خطوط  با اشاره به وضعیت اسفناک صنعت خودرو در کشور گفت: متاسفانه خودروسازان به دلیل نبود بازار رقابتی، کل بازار را در اختیار گرفته اند و همین امر سبب شده تا تعدیلی در قیمت ها نداشته باشند و بالعکس در قبال پولی که از مردم دریافت می‌کنند خودروی بی کیفیت عرضه می‌کنند.

ضرورت ایجاد بازار رقابتی خودرو

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد بازار رقابتی خودرو در کشور گفت: تا زمانی که بازار رقابتی نباشد وضعیت به همین روال پیش می‌رود. مردم نباید بیش از این معطل بمانند تا به سختی یک خودرو را خریداری کنند.

فروش خودرو با قرعه کشی اشتباه است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:. بنده به شدت با نحوه فروش خودرو به شکل قرعه کشی مخالف هستم. این شیوه ها بسیار نادرست و غلط است زیرا خودرو به دست مصرف کننده واقعی نمی‌رسد و افرادی با ایجاد حاشیه بازار سودهای زیادی به جیب می زنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: چه دلیلی دارد که قیمت خودرو تا به این حد افزایش یابد؟ در حالیکه در کشورهای همسایه همان خودرو با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار معقول و کم به دست مشتری می‌رسد. تفاوت ما با آنها چیست؟ چرا نتوانستیم این موضوع را حل کنیم؟

محبی نجم آبادی عنوان کرد: تا زمانی که بازار رقابتی نشده و مافیای خودرو در این صنعت حضور داشته باشد شرایط همین گونه خواهد بود در حالیکه وظیفه مجلس و دولت است تا هرچه سریع تر با اتخاذ سیاست هایی این بازار را ساماندهی کرده و خودرو را آسان به دست مصرف کننده واقعی برساند.

انتهای پیام

ارسال نظر
آخرین اخبار