۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
تعداد بازدید: ۴۱۶۹۶۱
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: ادامه افزایش قیمت سکه بستگی به تعیین نرخ دلار در روز‌های آینده دارد.
کد خبر: ۹۵۹۰
نویسنده : مریم بهنام راد

سکه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، این روز‌ها بازار‌های موازی در داخل کشور در انتظار پیام صلح از سوی مذاکره کنندگان برجام می‌باشد. روز گذشته قیمت سکه وارد کانال ۱۲ میلیون تومان شد و ادامه این روند برای امروز نیز جای تعجب نداشت.

بدنبال افزایش نرخ دلار، قیمت طلا و سکه امروز در بازار تهران افزایش پیدا کرد و احتمال ادامه گرانی سکه در روز‌های آینده بسیار شدت گرفته است..

نرخ سکه از ابتدای هفته جاری روند صعودی به خود گرفته و روز گذشته توانست کانال ۱۲ میلیون تومان را بدست بیاورد

محمد کشتی آرای نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی خطوط گفت: امروز به دنبال افزایش نرخ ارز، قیمت سکه افزایش حدود ۵۰ هزار تومان داشت.

این فعال صنفی ادامه داد: هر سکه امامی در بازار امروز به ۱۲ میلیون و ۱۰۳ هزار تومان رسیده است. امروز به دلیل تعطیلی بازار جهانی قیمت هر انس طلا بدون تغییر باقی ماند و نرخ جدید این محصول فردا در بازار‌های جهانی تعیین تکلیف می‌شود.

به گفته کشتی آرای؛ قیمت ارز به دلیل گمانه زنی‌های درباره احتمال جنگ روسیه با اوکراین افزایش و در بازار با افزایش اندکی به ۲۵ هزار و ۳۰۵ تومان رسید. ادامه ابهام در اعلام نتایج مذاکرات وضعیت بازار داخلی طلا و سکه و همچنین نرخ ارز را کمی ملتهب کرده است.

این فعال بازار سکه و طلا گفت: ادامه گرانی نرخ سکه بستگی به وضعیت قیمت ارز دارد. اگر فردا قیمت دلار باز هم روند صعودی داشته باشد قطعاض قیمت سکه نیز افزایش خواهد یافت.

به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ احتمال جنگ اوکراین و روسیه و همچنین عدم شفاف سازی در اعلام نتایج مذاکرات برجام وضعیت بازار سکه و ارز را در هیجان قیمت نگه داشته است تا جایی که پیش بینی وضعیت قیمت دلار و سکه و طلا در روز‌های آینده بسیار سخت شده است.

برچسب ها: بازار سکه قیمت سکه بازار سکه و ارز
ارسال نظر
آخرین اخبار