۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۰۱۱۵۷
کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران، فردا چهارشنبه ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران را تعطیل اعلام کرد.
کد خبر: ۱۴۷۸۹

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط استاندار تهران گفت: بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران، فردا چهارشنبه ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران تعطیل شدند، اما بانک‌ها تعطیل نیستند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

محسن منصوری درباره  تأخیر در اعلام زمان تعطیلی‌ها گفت: اصل بر توجه به سلامتی مردم است، این که بعضا مردم در پی این تأخیر‌ها دچار مشکلاتی شده اند باید از آن‌ها عذرخواهی کنیم.

استاندار تهران ادامه داد: پیش بینی دستگاه‌ها از آلودگی هوا برای فردا این است که نسبت به امروز غلظت آلودگی بسیار کمتر است، اما هوا همچنان بسیار ناسالم است و از همین رو چهارشنبه کلیه مدارس و دانشگاه‌ها و ادارات استان تهران تعطیل خواهد بود.

منصوری در پاسخ به پرسش تعطیلی بانک‌ها در استان تهران، خاطرنشان کرد: البته که تعطیلی بانک‌ها به دلیل خدمات رسان بودن آن‌ها منطقی نیست، اما پیشنهاد می‌شود که حضور کارمندان و پرسنل در بانک‌ها کاهش یابد و مدیران به این موضوع نیز توجه کنند.
وی افزود: تعطیلی در استان البرز نیز شرایط به گونه استان تهران است و فردا چهارشنبه ادارات، مدارس و دانشگاه‌های این استان نیز تعطیل هستند.

استاندار تهران گفت: امتحانات نهایی دانش آموزان برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی برگزار نمی‌شود.

برچسب ها: تعطیلی مدارس تعطیلی بخش بانکی کلاس حضوری دانش آموزان دانش آموزان آلودگی آلودگی هوا در تهران هوای آلوده امتحان امتحانات امتحانات دانشگاه امتحانات نهایی
ارسال نظر
آخرین اخبار