۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
تعداد بازدید: ۲۱۸۲۹۷
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی قانون را رعایت نکنند و گران فروشی کنند، مجلس به موضوع ورود می‌کند تا محدودیت‌های واردات لوازم خانگی برداشته شود.
کد خبر: ۲۰۰۰۹

سودجویان از محدودیت واردات لوازم خانگی سوءاستفاده نکنند!

علی جدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، خطوط درباره وضعیت بازار لوازم خانگی، گفت: زمانی که واردات محصولی ممنوع و بازار انحصاری می‌شود، اگر نظارت به درستی انجام نشود، قطعاً عده‌ای قیمت‌ها را افزایش می‌دهند.

وی بیان کرد: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان باید نظارت بیشتری بر بازار لوازم خانگی داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی هم باید این موضوع را رعایت کنند تا لوازم خانگی با قیمت گران به دست مردم نرسد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گران فروشی کنند، مجلس و کمیسیون صنایع و معادن به موضوع ورود می‌کنند تا محدودیت‌های واردات لوازم خانگی برداشته شود.

اگر اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گران فروشی کنند، مجلس و کمیسیون صنایع و معادن به موضوع ورود می‌کنند تا محدودیت‌های واردات لوازم خانگی برداشته شود

.

هشدار به گران‌فروشان لوازم خانگی / ‏واردات‬ آزاد می‌شود

وی متذکر شد: از آنجایی که در بخش خودرو هم شاهد انحصارگری بودیم، مجلس دو سال تمام تلاش خود را انجام داد و سرانجام هم واردات خودرو را تعیین تکلیف کردیم. اگر در بخش لوازم خانگی هم عده‌ای به دنبال گران‌فروشی باشند، مجلس پیگیری می‌کند تا واردات لوازم خانگی هم آزاد شود.

جدی اظهار داشت: مسئولانی از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان تعزیرات و افرادی از اتحادیه‌های لوازم خانگی و مسئولانی از معاونت صنایع عمومی وزارت صمت قرار است به زودی به کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیایند تا درباره گرانی لوازم خانگی پاسخگو باشند.

وی گفت: نباید محدودیت واردات لوازم خانگی باعث سوء استفاده برخی سودجویان شود. ما سازوکاری را حتماً تعریف می‌کنیم و از مسئولان ذیربط می‌خواهیم که مورد توجه قرار دهند و اگر به آن توجه نکنند، گزارشی را به صحن مجلس ارائه می‌دهیم تا با متخلفان برخورد شود.

برچسب ها: حذف ارز ترجیحی لوازم خانگی قیمت لوازم خانگی علی جدی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس واردات لوازم خانگی
ارسال نظر
آخرین اخبار