۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
تعداد بازدید: ۷۱۰۹۹۱
مرتضوی گفت: فقر را از جامعه بیرون ببریم حجاب درست خواهد شد. حجاب با عفت فرق می‌کند. متاسفانه برخی از مسئولین ما فرق بین حجاب و عفاف را نمی‌دانند شاید بسیاری از خانم‌های بی‌حجاب ما دارای عفاف باشند.
کد خبر: ۳۵۰۶۰

فقر را از بین ببریم حجاب درست خواهد شد/مسئولین فرق حجاب و عفاف را نمی‌دانند!/واقعیت‌ها را نمی‌گوییم، تملق و چاپلوسی می کنیم

بخش اخر

مسئولین فرق بین حجاب و عفاف را نمی‌دانند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا جلیل مرتضوی، امام جمعه اسبق شهرهای سرابله ایلام، رامسر و آمل مازندران در گفتگو با خبرنگار خطوط با اشاره به موضوع بی‌حجابی تصریح کرد: فقر را از جامعه بیرون ببریم حجاب درست خواهد شد. حجاب با عفت فرق می‌کند. متاسفانه برخی از مسئولین ما فرق بین حجاب و عفاف را نمی‌دانند شاید بسیاری از خانم‌های بی‌حجاب ما دارای عفاف باشند.

 باید عملمان با رفتارمان یکی باشد. نجات جامعه با قانونگذاری و درست عمل کردن است.

اینکه هر بی‌حجابی را بی‌عفت خطاب کنیم، غلط است

وی افزود: عفاف یعنی پاکدامنی، یعنی مسائل شرعی را رعایت کردن. اینکه هر بی‌حجابی را بی‌عفت خطاب کنیم، غلط است. به زن شوهرداری که اصلاً چشمش به نامحرم نمی‌افتد، نمی‌توان گفت بی‌عفت.

انسان‌های متخصص، کارآمد و قانونگذار باید پای کار بیایند. اگر قانون خوب داشته باشیم هیچ اختلاسی صورت نمی‌گیرد و هیچ اداراتی به سوی فساد نمی‌رود.

امام جمعه اسبق آمل ادامه داد: این مسائل به دلیل عدم وجود کارشناس دینی است. زمانی که ما کارشناس دینی نداریم و نمی‌توانیم موضوعات را بفهمیم چنین مسائلی عملی می‌شود.

فقر را از جامعه بیرون ببریم، حجاب درست خواهد شد/ مسئولین ما فرق بین حجاب و عفاف را نمی‌دانند

مرتضوی گفت: ما قانون درست و درمانی نداریم. متاسفانه آدم‌های کاسب را به مجلس می‌فرستیم، قانونگذار نمی‌فرستیم. کدام یک از قوانین برون رفت مشکلات جوانان ما بود؟! ما امروزه واقعیت‌ها را نمی‌گوییم و تملق و چاپلوسی انجام می‌دهیم.

امام جمعه اسبق آمل در پایان گفت: باید در خصوص همه موارد تخصصی بحث شود و انسان‌های متخصص، کارآمد و قانونگذار باید پای کار بیایند. اگر قانون خوب داشته باشیم هیچ اختلاسی صورت نمی‌گیرد و هیچ اداراتی به سوی فساد نمی‌رود. باید عملمان با رفتارمان یکی باشد. نجات جامعه با قانونگذاری و درست عمل کردن است.

برچسب ها: آدم های کاسب مجلس جوانان مشکلات حجاب فقر جامعه اختلاس واقعیت مجازی
ارسال نظر
آخرین اخبار