۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
تعداد بازدید: ۱۲۶۱۲۹
بورس در انتظار خبر خوش خاندوزی؛
شاخص کل بورس در میانه بازار امروز با بیش از ۱٫۵ درصد رشد در کانال یک میلیون و ۲۲۶ هزار واحد قرار گرفته است. ارزش معاملات هم‌اکنون حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۸۰۱۸

بورس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، شاخص کل بورس در میانه بازار امروز با بیش از ۱٫۵ درصد رشد در کانال یک میلیون و ۲۲۶ هزار واحد قرار گرفته است. ارزش معاملات هم‌اکنون حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان است. فولاد، فملی، فارس و نوری تا به این لحظه بیشترین تاثیر مثبت در شاخص کل را ثبت کردند.

شاخص کل فرابورس نیز با ۴۵ واحد رشد در کانال ۱۷ هزار واحد قرار دارد. زاگرس، شاوان و هرمز بیشترین تاثیر مثبت و آریا، غصینو و فرابورس بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل ثبت کردند.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سهام در خصوص وضعیت بازار گفت: در حالی که ۹۰ دقیقه از معاملات امروز بازار سهام گذشته حدود ۱۵۰۰میلیارد تومان ارزش معاملات داریم. در جریان صحبت‌های شب گذشته رئیسی و جلسه معاون اول رئیس جمهور با وزرا و رئیس سازمان بورس، بازار منتظر خبر‌های مثبت بود. اما هنوز خبری به بورس مخابره نشده است.

بازار امروز در برخی از نماد‌های بزرگ بازار با صف خرید شروع به کار کرده بود، اما با توجه به اینکه فعلا خبر موثقی از وزیر اقتصاد به بازار مخابره نشده برخی از صف‌های خرید عرضه شدند. این آخرین فرصت مسئولان برای جذب اعتماد اهالی بازار سهام است. اگر امروز اتفاقی نیفتد بازار تا مدت‌های طولانی به حرف هیچ مسئولی اعتماد نخواهد کرد./تجارت نیوز

برچسب ها: سازمان بورس شاخص بورس ریزش بورس بورس ایران
ارسال نظر
آخرین اخبار