۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
تعداد بازدید: ۹۵۹۹۵
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران گفت: انتظار داشتیم در این سفر پرونده موضوعات ادعایی بسته شود، اما این کار صورت نگرفت و توصیه ما این است که سازمان انرژی اتمی با قاطعیت بیشتری با آژانس برخورد کند.
کد خبر: ۱۰۸۱۱

ابراهیم رضایی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «خطوط» در خصوص روند مذاکرات وین، اظهار کرد: انتظار داریم در توافق نهایی، درخواست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران مورد توجه قرار بگیرد، به عنوان مثال نمی‌پذیریم که در نتیجه این توافق، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ستون امنیت کشور است، همچنان در لیست گروه تررویستی و تحریم‌ها باشد.

آمریکا تضمین بدهد مجددا برجام را نقض نکند!/همه تحریم هاعلیه ایران چه قبل و چه بعد برجام رفع شود

وی ادامه داد: آمریکا باید تضمین لازم را برای اینکه برجام را مجددا نقض نکنند، به ما بدهد و همه تحریم‌های ظالمانه غرب علیه نظام جمهوری اسلامی ایران چه قبل از برجام و چه بعد از آن رفع شود. این موارد عمده درخواست‌های جمهوری اسلامی ایران است، البته موضوعات ادعایی آژانس علیه صنعت هسته‌ای ایران هم باید کنار گذاشته شود.
رضایی در خصوص سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران، گفت: ارزیابی خوبی از سفر ایشان به تهران نداریم و بیانیه مشترک ایشان و سازمان انرژی اتمی ناامید کننده بود و انتظار داشتیم دراین سفر پرونده موضوعات ادعایی بسته شود، اما این کار صورت نگرفت و توصیه ما این است که سازمان انرژی اتمی با قاطعیت بیشتری با آژانس برخورد کند.

برچسب ها: بیانیه سازمان انرژی اتمی ایران آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سپاه گروه های تروریستی تحریم‌های آمریکا علیه ایران تحریم‌های آمریکا آمریکا ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا برجام توافق برجام مذاکرات برجامی
ارسال نظر
آخرین اخبار