۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
تعداد بازدید: ۱۱۲۶۹۲
توصیه رئیس جمهور السالوادور به فعالان بازار رمزارز:
رئیس جمهور السالوادور توصیه‌هایی را به آن دسته هولدر‌های بیت‌کوین که در اکنون بسیار نگران سقوط اخیر قیمت بیت‌کوین هستند، ارائه کرد و گفت: از نگاه کردن به چارت دست بردارید و از زندگی لذت ببرید.
کد خبر: ۱۶۴۵۹
نویسنده : مجتبی آزادیان

چارت قیمت بیت‌کوین را نگاه نکنید و از زندگی لذت ببرید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نایب ال بوکله رئیس جمهور السالوادور توصیه‌هایی را به آن دسته هولدر‌های بیت‌کوین که در اکنون بسیار نگران سقوط اخیر قیمت بیت‌کوین هستند، ارائه کرد.

رئیس جمهور السالوادور خطاب به فعالان بازار کریپتو کارنسی تأکید کرد: از نگاه کردن به چارت دست بردارید و از زندگی لذت ببرید. اگر در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده باشید، سرمایه شما ایمن است و ارزش آن پس از بازار نزولی به شدت افزایش خواهد یافت.

نایب بوکله رئیس جمهور السالوادور از سپتامبر ۲۰۲۱ میلادی تاکنون ۱۰ خرید بزرگ در ارز دیجیتال بیت‌کوین انجام داده و در آخرین گزارش‌ها، دارایی وی اکنون ۲ هزار و ۳۰۱ بیت‌کوین با متوسط قیمت ۴۵ هزار و ۱۷۱ دلار است.

به گزارش خطوط، ماه گذشته دولت السالوادور از خرید بزرگ دیگر در حوزه ارزدیجیتال و خرید ۵۰۰ بیت‌کوین دیگر خبر داده بود که بزرگ‌ترین خرید کشور السالوادور تا به امروز محسوب می‌شود و نایب بوکله (Nayib Bukele) رئیس‌جمهور السالوادور در پستی در حساب توییتری خود اظهار کرده بود که این کشور با متوسط قیمت ۳۰ هزار و ۷۴۴ دلار بیت‌کوین را خریداری کرده است.

برچسب ها: بیتکوین بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز رمزارزها السالوادور
ارسال نظر
آخرین اخبار