۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
تعداد بازدید: ۴۱۸۵۲۷
عضو کمیسیون داخلی کشور و شورا‌ها با بیان اینکه پذیرش افزایش قیمت نان برای مردم غیر قابل باور است، گفت: دولت باید در خصوص تغییر در سفره مردم به ویژه بحث نان با مردم صحبت کند چراکه پذیرش تغییر قیمت نان در شرایط امروز برای جامعه سخت و غیر قابل باور است و به نظر می‌رسد که دولت برای اجرای آن روش مناسبی در پیش نگرفته است.
کد خبر: ۱۳۵۲۵

دولت می‌گوید یارانه اقلام مستقیم به مردم پرداخت خواهد شد/سردرگمی مسوولین نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد!

جلال رشیدی کوچی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط در رابطه با تعیین تکلیف ارز ترجیحی، اظهار کرد: من احساس می‌کنم ایراد اصلی به عدم صحبت شفاف با مردم باز می‌گردد یعنی همان ایراداتی که قبلا وجود داشت کماکان به قوت خود باقی است و مادامی که با مردم صحبت نکنیم و محاسن و معایب برنامه‌ها را برای آن‌ها تشریح نکنیم، وضعیت تغییری نخواهد کرد.

وی ادامه داد: تصمیم دولت بر این است که چرخه معیوب اقتصادی را اصلاح کند، اما این روش، به مردم فشار می‌آورد؛ لذا صحبت کردن در خصوص این مباحث و تغییر در سفره مردم به ویژه بحث نان ضروری است چراکه پذیرش تغییر قیمت نان در شرایط امروز برای جامعه سخت و غیر قابل باور است و به نظر می‌رسد که دولت برای اجرای آن روش مناسبی در پیش نگرفته است.

نماینده مردم مرودشت در مجلس تصریح کرد: دولت می‌گوید یارانه این اقلام به طور مستقیم به مردم پرداخت خواهد شد، اما من احساس می‌کنم این کار خیلی موفقیت آمیز نخواهد بود؛ چراکه سردرگمی در این مساله بسیار زیاد است و اظهار نظر‌های متفاوت راجع به یک موضوع از سوی مسوولین نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد مبنی بر اینکه دولت برنامه جدی در این خصوص ندارد و صرفا به سمت حذف ارز ترجیحی به هر قیمتی پیش می‌رود.

رشیدی کوچی با بیان اینکه صدای واحدی در این شرایط از دولت به گوش نمی‌رسد، افزود: به نظر من روش اختصاص ارز ترجیحی باید تغییر پیدا کند و ابتدا نیاز است که مسوولین به طور مستقیم با مردم صحبت و محاسن و معایب آن گفته شود.

برچسب ها: جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ارز4200 قیمت نان گرانی دارو
ارسال نظر
آخرین اخبار