۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۷۵۹۲۹
طرح امتیازی مشتریان براساس مبلغ و زمان سپرده گذاری؛
دو طرح نهال ملی و طرح مهربانی، خدمتی دیگر از بانک ملی ایران برای متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه تا سقف مبلغ سه میلیارد ریال به همه آحاد جامعه می باشد.
کد خبر: ۱۵۳۰۲

خدمتی دیگر از بانک ملی ایران برای متقاضیان دریافت وام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در طرح نهال ملی، مشتریان و متقاضیانی که در یکی از شعب بانک ملی ایران سپرده قرض الحسنه پس انداز داشته باشند در قالب طرح «نهال ملی» وام تا سقف مبلغ سه میلیارد ریال وام قرض الحسنه پس انداز ویژه پرداخت می‌کند.

این بانک همواره سهم عمده و نقش قابل توجهی در پرداخت وام‌های قرض الحسنه به مردم و مشتریان خود داشته است و با ارائه انواع طرح‌های مختلف در جهت رفع نیاز مردم اقدام می‌کند.

وام طرح مهربانی
طرح مهربانی از جمله طرح‌های جدید اعطای وام قرض الحسنه در بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می‌توانند تا سقف سه میلیارد ریال وام دریافت کنند.

در این طرح، مشتریان و متقاضیان وام می‌توانند با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران به صورت حضوری و یا با وارد شدن به سامانه بام به صورت غیر حضوری (قسمت خدمات حساب – افتتاح حساب – نوع حساب (قرض الحسنه طرح نهال / طرح مهربانی) افتتاح حساب کرده و از مزایای این طرح بهرمند شوند.

براساس این گزارش، این طرح امتیازی است و مشتریان براساس مبلغی که از یک ماه تا ۱۲ ماه سپرده گذاری کرده اند امکان دریافت این وام را دارند.

برچسب ها: بانک ملی بانک ملی ایران متقاضیان وام بانکی
ارسال نظر
آخرین اخبار