۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
تعداد بازدید: ۲۸۴۷۵۶
خدمتگزاران عرصه معدن و صنایع معدنی، می‌توانند با مراجعه به «سامانه گزارشگران فساد و شکایات» اقدام به بارگزاری موضوعات، تخلفات و غیره خود کنند تا در سریع ترین زمان ممکن، با فساد مقابله و با متخلفیان برخورد لازم انجام شود.
کد خبر: ۲۹۴۱۳

آخرین جزییات از گزارشات تخلفات و فساد/خدمتگزاران عرصه معدن و صنایع معدنی تخلفات را سریع گزارش بدهند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، «محمدعلی صوفی» مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایرانافزود: حسب فرمایش رهبر معظم انقلاب، فساد بیماری مهلک، خطرناک و مسری است که مردم را نا امید و میل به سلامت اخلاقی را کاهش می دهد و مبارزه قاطعانه با آن باید در رأس کارهای مهم سه قوه و همه دستگاه‌ها باشد.

این مقام مسوول بیان‌داشت: پیرو منویات رهبر معظم انقلاب، دفتر مرکزی حراست نیز آمادگی خود را در خصوص مقابله و مبارزه با هرگونه فساد در حوزه معادن و صنایع معدنی در سال جدید اعلام می‌دارد.

وی با یادآوری راه اندازی «سامانه گزارشگران فساد و شکایات»، گفت: پس از گذشت پنج ماه از راه اندازی سامانه گزارشگران فساد و شکایات، تاکنون ۵۴ فقره گزارش در سامانه فوق به ثبت رسید که ۱۵ گزارش به دلیل عدم ارسال و بارگزاری مستندات توسط گزارش دهنده عودت داده شد.

صوفی تصریح‌کرد: ۲۵ گزارش توسط کارشناسان دفتر مرکزی حراست ایمیدرو بررسی و نتیجه نهایی در همان سامانه به منظور مشاهده گزارش دهنده به ثبت رسید. همچنین هشت گزارش نیز به صورت تکراری در سامانه اعلام شد.

به گفته وی، در حال حاضر نیز ۶ گزارش در حال بررسی توسط کارشناسان مربوطه است.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست ایمیدرو خاطرنشان‌کرد: همه تلاش و همت همکاران دفتر مرکزی حراست ایمیدرو این است که پیگیری ها و پاسخگویی به گزارش‌های واصله در بازه زمانی کوتاه انجام گیرد و در این راستا همه پاسخ‌ها در مدت حداکثر هفت روز انجام شده است.

وی اظهار داشت: همه خدمتگزاران عرصه معدن و صنایع معدنی، چه عزیزانی که در معادن مشغول به فعالیت هستند چه مردم غیور و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر نقطه ای از کشور که حضور دارند، می‌توانند با مراجعه به «سامانه گزارشگران فساد و شکایات» اقدام به بارگزاری موضوعات، تخلفات و غیره خود کنند تا در سریع ترین زمان ممکن، با فساد مقابله و با متخلفیان برخورد لازم انجام شود.

/ایمیدرو

برچسب ها: ایمیدرو فساد مالی فساد اقتصادی افشاگری شرکت ملی مس رانت
ارسال نظر
آخرین اخبار