۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۱۱۱۰۴۵۱
شنیده ها حاکی از آن است که استانداری آذربایجانشرقی برنامه‌ریزی کرده روز شنبه (عید فطر)، رئیس‌جمهور در سفر به تبریز، هم راه آهن بستان‌آباد به تبریز و هم پروژه هیپ‌لیچینگ سونگون را افتتاح کنند.
کد خبر: ۲۹۴۳۷

فاجعه زیست محیطی در سفر رئیسی به آذربایجان افتتاح می‌شود؟!


به گزارش خطوط، شنیده ها حاکی از آن است که استانداری آذربایجانشرقی برنامه‌ریزی کرده روز شنبه (عید فطر)، رئیس‌جمهور در سفر به تبریز، هم راه آهن بستان‌آباد به تبریز و هم پروژه هیپ‌لیچینگ سونگون را افتتاح کنند.
پایگاه خبری تحلیلی خطوط، با انتشار(استاندار، وزیر صمت، نهاد‌های نظارتی و مسئولین ذیربط از تکمیل پروژه اطمینان حاصل نمایند!) طی روزهای گذشته هشدار داده بود که پروژه هیپ‌لیچینگ سونگون ناقص هست و افتتاح آن می تواند تبدیل به یک فاجعه زیست‌محیطی شود. غالباً کارشناسان ناقص بودن پروژه مذکور را تایید می‌کنند.

 

پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد دلارهای تلگرامی( متهم احتمالی دلار‌های تلگرامی و نابسامانی بازار ارز در بیانات اخیر مقام معظم رهبری را بشناسید! +سند) و نقش برخی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت صمت در این موضوع برخی از مدیران می خواهند چهره خود را با این پروژه و سفر رئیس‌جمهور ترمیم کنند که باید این مسئله به اطلاع رئیس‌جمهور رسانده شود تا بلکه فاجعه زیست محیطی ناآگاهانه به دست رئیس جمهور رقم نخورد!

برچسب ها: #محیط زیست سازمان محیط زیست مجتمع مس سونگون شرکت ملی مس رانت فساد اقتصادی
ارسال نظر
آخرین اخبار