۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید: ۵۱۸۹۲۳
زارع، سخنگوی ستاد مردمی جشن ۱۰ کیلومتری غدیر گفت: جشن غدیر طی امسال از میدان امام حسین تا میدان آزادی با حضور ۲۲۰۰ موکب مردمی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۶۳۳

جزئیات برگزاری مهمونی ده کیلومتری غدیر/ از پویش لقمه میلیونی تا جمع‌آوری اسب بازی برای مناطق کم‌برخوردار

برپایی مهمونی غدیر با حضور 2200 موکب مردمی/ نوجوانان خادم می‌شوند

ساسان زارع سخنگوی ستاد مردمی جشن ۱۰ کیلومتری غدیر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در خصوص مراسم عید غدیر مطرح کرد: جشن غدیر طی امسال از میدان امام حسین تا میدان آزادی با حضور ۲۲۰۰ موکب مردمی برگزار می‌شود که نسبت به سال گذشته با افزایش ۳۰ درصدی روبه‌رو هستیم.

مهمانی ۳۰۰ کیلومتری

زارع ادامه داد: در مراسم جشن غدیر سال گذشته تقریبا ۴میلیون نفر شرکت کرده بودند که طبق تخمین زده شده، جمعیت امسال ۳۰ درصد به سال گذشته افزایش خواهد داشت. خوشبختانه در کشور بیش از ۱۲۰ شهر تا به امروز برای برپایی این جشن بزرگ اعلام آمادگی کردند که در این راستا مجموع مهمانی‌ها ۳۰۰ کیلومتر خواهد شد.

برقراری ۳ پویش بزرگ در جشن عید غدیر

وی به پویش‌های مراسم جشن غدیر اشاره و مطرح کرد: به جز پویش شهربازی ۳ پویش دیگر در جشن غدیر برقرار است یکی پویش هدیه اسباب‌بازی که کودکان یکی از اسباب‌بازی‌های خود را می‌آورند و به مناطق کم برخوردار هدیه می‌دهند که پایگاه این پویش میدان امام حسین(ع) است، پویش بعدی پویش لقمه میلیونی است که آن‌هایی که وقت موکب‌داری ندارند در خانه لقمه‌هایی آماده می‌کنند و در غالب یک مکانیزمی لقمه‌ها تحویل گرفته می‌شود و در روز عید غدیر از طریق مواکب بین مردم پخش خواهد شد. پویش بعدی هم نوجوانان خادم غدیر است که تقریبا تمام خادمان شهربازی نوجوانان خواهند بود.

جزئیات برگزاری مهمونی ده کیلومتری غدیر/ از پویش لقمه میلیونی تا جمع‌آوری اسب بازی برای مناطق کم‌برخوردار

سخنگوی ستاد مردمی جشن ۱۰ کیلومتری غدیر گفت: در جشن غدیر چهار استیج در میدان امام حسین(ع)، میدان فردوسی، میدان انقلاب و میدان آزادی برقرار است.

زارع در خصوص ساعت و روز برگزاری مراسم خاطرنشان کرد: مراسم جشن عید غدیر خم سه‌شنبه ۵ تیرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ می‌باشد که به دلیل برگزاری این مراسم ساعت مناظره آن روز به ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۶ موکول شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار