۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
تعداد بازدید: ۴۷۱۲۳۲
عضو کمیته دستمزد شورای عالی کار در گفتگو با خطوط خبر داد:
تاجیک گفت: شرکای اجتماعی عددی که برای اقلام خوراکی و غیرخوراکی در نظر گرفتند تفاوت زیادی داشت. نیاز است که یک اجبار و اتفاق نظری روی این موضوع داشته باشیم.
کد خبر: ۳۶۴۳۷

برگزاری مجدد جلسه شورای عالی کار طی امروز/ شرکای اجتماعی به این موضوع واقعی‌تر نگاه کنند

کارگران خواستار اجرای قانون هستند/ سبد معیشت امسال 19 میلیون تومان است اما عددی که شرکای اجتماعی در نظر گرفتند، تفاوت زیادی دارد

محمدرضا تاجیک، نماینده کارگران در شورای عالی کار و عضو کمیته دستمزد شورای عالی کار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مطرح کرد: با توجه به اینکه دیدگاه‌های نمایندگان تشکلات کارگری با دیدگاه‌های شرکای اجتماعی تفاوت زیادی دارد و کارگران خواستار اجرای قانون هستند. سبد معیشت سال گذشته ۱۳ میلیون و نودهزار تومان بود اگر امسال را در نظر بگیریم سبد روی ۱۹ میلیون تومان می‌آید اما متاسفانه در موضوع سبد به تفاهم نرسیده‌ایم، شرکای اجتماعی عددی که برای اقلام خوراکی و غیرخوراکی در نظر گرفتند تفاوت زیادی داشت. نیاز است که یک اجبار و اتفاق نظری روی این موضوع داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: شورای عالی کار نماینده واقعی کارگری ندارد!/جلسه دستمزد فرصتی برای جبران کاستی‌های دولت است!

نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: در جلسات اول شورای عالی کار نمایندگان پیگیر این هستند که سبد معیشت به نتیجه برسد، هنوز سر سبد به اتفاق نظر نرسیده‌ایم به همین دلیل وارد تعیین رقم دستمزد نشده‌ایم.

بیشتر بخوانید: جامعه حقوق بگیر به دنبال خط فقر می‌دود/حقوق۱۰ میلیون تومانی هزینه ایاب و ذهاب هم نیست! /افزایش قیمت گوشت با افزایش حقوق مقایسه شود

برگزاری مجدد جلسه شورای عالی کار طی امروز/ شرکای اجتماعی به این موضوع واقعی‌تر نگاه کنند

عضو کمیته دستمزد شورای عالی کار خاطرنشان کرد: امروز بعدازظهر جلسه شورای عالی کار مجدد برگزار خواهد شد. باید امروز به یک تفاهمی در موضوع مزد برسند، ان شاالله که شرکای اجتماعی به این موضوع واقعی‌تر نگاه کنند.

برچسب ها: شورای عالی کار حقوق کارگران دستمزد کارگر سبد معیشت دستمزد
ارسال نظر
آخرین اخبار