۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۱۱۷۴۰۲
در پایان معاملات امروز ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۱، شاخص کل با افت هزار و ۷۷۵ واحدی مواجه شد و به یک میلیون و ۵۴۵ هزار و ۹۶۴ واحد رسید.
کد خبر: ۱۶۴۰۵
نویسنده : مجتبی آزادیان

شاخص کل بازار سرمایه با افت هزار و ۷۷۵ واحدی مواجه شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شاخص بورس اوراق و بهادار تهران امروز با کاهش همراه بود.

در پایان معاملات امروز ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۱، شاخص کل با افت هزار و ۷۷۵ واحدی مواجه شد و به یک میلیون و ۵۴۵ هزار و ۹۶۴ واحد رسید، اما شاخص کل هم‌وزن با رشد ۱۷۸ واحدی روبه‌رو شد و در پله ۴۲۵ هزار و ۳۶۱ واحدی ایستاد.

بر پایه این گزارش، ارزش معاملات امروز در حالی به ۳۷ هزار و ۱۵۶ میلیارد ریال رسید که ۶ میلیارد و ۳۵۷ میلیون برگه در بین سهامداران رد و بدل شد.

نماد‌های تأثیرگذار

«نوری» با ۱۳۹۶ واحد، «میدکو» با ۶۶۹ واحد، «شپنا» با ۴۳۰ واحد، «فملی» با ۴۰۲ واحد، «خودرو» با ۳۰۳ واحد، «شتران» با ۲۹۹ واحد و «شپدیس» با ۲۵۶ واحد سرخ‌پوشان تأثیرگذار بر شاخص بودند. همچنین «مبین» با ۵۳۴ واحد، «پارس» با ۵۲۷ واحد و «وبملت» با ۴۴۸ واحد سبزپوشان تأثیرگذار بر شاخص کل بازار سرمایه بودند.

«سآبیک»، «وبملت»، «نوری»، «شستا»، «شپنا»، «خودرو» و «خزامیا» از نماد‌های پرتراکنش امروز بازار بودند.

ارزشمند‌های امروز

از سوی دیگر باید اشاره داشت بیشترین ارزش معامله مربوط به نماد‌هایی همچون «وبملت»، «نوری»، «کیان»، «کمند»، «کارین۴»، «شپنا» و «خرامیا» بوده است.

پُرحجم‌های امروز

بر اساس این گزارش باید به لیست پُرحجم‌ها نیز سری زد تا مشخص شود که سهامداران بورس تهران، امروز به سراغ کدام سهم‌ها رفته‌اند.

بر اساس آمار‌های ارائه شده «وبملت با ۹۲۵ میلیون سهم»، «شستا با ۴۴۶ میلیون سهم»، «کمند۲ با ۲۷۱ میلیون سهم»، «خودرو با ۲۳۲ میلیون سهم»، «وتجارت با ۲۰۷ میلیون سهم»، «خساپا با ۱۶۷ میلیون سهم» و «خگستر با ۱۵۷ میلیون سهم» در لیست پرحجم‌ها جای گرفته‌اند.

فرابورس

همچنین در پایان معاملات امروز ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۱، در بازار فرابورس شاخص کل با افت ۱۴۷ واحدی به ۲۰ هزار و ۹۶۳ واحد رسید.

«ددانا»، «دی»، «کرمان»، «وسپهر»، «سمگا»، «زاگرس» و «فرابورس» از سهم‌های پرتراکنش امروز فرابورس بودند.

برچسب ها: بورس بازار سرمایه بازار سهام شاخص کل شاخص کل هم وزن آیفکس
ارسال نظر
آخرین اخبار